/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sort skærm Gmail
Fra : herbie70
Vist : 404 gange
50 point
Dato : 19-12-15 10:55

Hej
Jeg har observeret noget mærkelig ved Gmail, fra den ene dag til den anden er min baggrund og skrift i Gmail sort, jeg kan ikke finde hvor jeg evt. kan ændre det, og jeg ved ikke hvordan det er kommet.
Opstarten er også ændret, nu er der ligesom et lyssværd som i Star wars, noget andet mærkelig er at samtidigt med at jeg fik problemet, var der oprettet en bemærkning i min kalender den 18.12 at den nye star wars film havde premiere.
Min kone har også en Gmail, men her er der ingen problemer.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-12-15 11:51

Det kan tyde på du har noget "spyware" der har sneget sig ind på din pc. Du har sikkert surfet lid på Star Wars og fået det ind på den måde.
Rens med et af de gratis programmer du kan finde på nettet, så er du snar fri for det.

Kommentar
Fra : herbie70

Dato : 19-12-15 12:00

Jeg har ikke været inde på Star wars, jeg har kørt forskellige rensningsprogrammer , uden at det hjælper

Kommentar
Fra : clou

Dato : 19-12-15 12:05

Prøv at slette Browserdata - genstart efterfølgende

Clou

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 19-12-15 12:06

søg på : Malware og kør programmet

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 19-12-15 12:15

Prøv den gratis version af MawareBytes AntiMalware:
Direkte link til Download af den gratis version: https://www.malwarebytes.org/mwb-intercept/

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 19-12-15 12:22

Indstillinger (øverste højre hjørne, 3 vandrette streger)
Under "Udseende", klik på knappen "Nulstil til standard tema", hvis knappen er klikbar.
Du har sandsynligvis fået aktiveret et tema, på en eller anden måde. Hvis altså ikke der er noget snavs der har rettet indstillingerne.

Kommentar
Fra : herbie70

Dato : 19-12-15 13:49

Citat
Indstillinger (øverste højre hjørne, 3 vandrette stregerIndsæt dit citat her

Jeg kan ikke se "nulstil til standard tema"
Jeg kører windows 10, har prøvet med forskellige browser.
Har kørt superantispyware, malwarebyte,spyhunter og adw cleaner, men intet hjælper.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 19-12-15 14:31

Du skal køre Google Chrome, for at kunne se de 3 vandrettet streger (menuen). Måske skal du også være logget på din Google konto.

https://www.dropbox.com/s/y8if74v0kqaqfdc/Nulstil%20tema%20i%20Google%20Chrome.gif?dl=0

Kommentar
Fra : herbie70

Dato : 19-12-15 14:58

Citat
Du skal køre Google Chrome, for at kunne se de 3 vandrettet streger (menuen). Måske skal du også være logget på din Google konto. ndsæt dit citat her

Det er jeg også

Kommentar
Fra : clou

Dato : 19-12-15 16:27

Har du prøvet at slette Browserdata? - Det har før hjulpet mig!

Clou

Kommentar
Fra : herbie70

Dato : 19-12-15 18:24

Citat
Har du prøvet at slette Browserdata? - Det har før hjulpet mig!
ndsæt dit citat her

Ja det har jeg prøvet

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 19-12-15 22:34

Kan du ikke finde menuen (de 3 vandrette streger)?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-12-15 08:40

Jeg surfede lidt rundt og fandt denne løsning, som åbenbart virker for de fleste:

Først opdaterer du Chrome til nyeste version.

I Chrome skal du i settings og fjerne fluebenet fra punktet:

"Brug hardware acceleration når det er muligt" (..gætter jeg på det hedder. Jeg bruger ikke Chrome)

uncheck 'Use hardware acceleration when available' at the bottom of chrome://settings/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-12-15 21:30

Citat
Opstarten er også ændret, nu er der ligesom et lyssværd som i Star wars,

Klart noget der ikke skal være dér.

Mit råd? Lav en NY GENVEJ til GMAIL, der kan ligge noget snavs /&"LS(¤# i selve genvejen der gør at du kommer på en forkert side = men så er det bare mærkeligt at du stadig kan logge ind på din mail - så scan din pc som andre skriver.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-12-15 21:38

Hvis du bruger Crome og deres Gmail Plugins, så fjern/slet dem og installer dem igen - genstart før installering.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-12-15 00:21

Citat
Opstarten er også ændret, nu er der ligesom et lyssværd som i Star wars,
. Hvilken opstart? Du har stadig ikke svaret på om du kan se menuen (de 3 vandrette streger). Jeg er helt sikker på at det er dit tema der er ændret.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-12-15 00:29
Kommentar
Fra : Brassovitski