/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Danmarks forskellige "Ghettoer"
Fra : ElvenaR
Vist : 426 gange
30 point
Dato : 17-12-15 12:21

Danmark har forskellige, såkaldte "Ghettoer" på "Ghetto-listen".

1 : Hvor mange, såkaldte "Ghettoer" er der - 1. December 2015 i DK ?
2 : Kan man / skal man gøre noget, specielt, ved de, såkaldte "Ghettoer" ?
3 : Hvad skal man, evt. gøre ?
4 : Hvem skal gøre det ?
5 : Hvordan forhindrer man, at nye, såkaldte "Ghettoer" opstår ?

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 17-12-15 13:01

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-12-15 13:41

Hvordan forhindrer man Rudolph med den røde klud at blive ved med at stille alle disse tåbelige
spørgsmål som blot har til hensigt at spamme forummet

Accepteret svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Modtaget 30 point
Dato : 17-12-15 16:08

Citat
1 : Hvor mange, såkaldte "Ghettoer" er der - 1. December 2015 i DK ?
Jeg kender ikke antallet af plejehjem.

Citat
2 : Kan man / skal man gøre noget, specielt, ved de, såkaldte "Ghettoer" ?
Ja, giv dem en ordentlig og anstændig pleje - og sørg for, at bleerne på de ældre/syge bliver skiftet efter behov Og i øvrigt, giv de ældre et anstændige liv, det har de - om nogen, krav på.
Citat
3 : Hvad skal man, evt. gøre ?
Se ovenstående.
Citat
4 : Hvem skal gøre det ?
Personalet - og der skal ansættes mange flere såkaldte "varme hænder"
Citat
5 : Hvordan forhindrer man, at nye, såkaldte "Ghettoer" opstår ?
Tjaaae, politikerne gør jo meget for at sætte levealderen op. Sååååe... tjaeee....bum bum.....

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 17-12-15 17:14

Fin idé at kalde plejehjem for "Ghettoer" !

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-12-15 17:24

Det synes jeg også, men så er der mange andre:

https://da.wikipedia.org/wiki/Ghetto

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 17-12-15 21:24

God Wikipedia artikel. T*A*K

Godkendelse af svar
Fra : ElvenaR

Dato : 18-12-15 11:55

Mange ..... Tak for svaret Kaptajn-Tommy ....

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-12-15 19:18

M*E*R*C*I

Ret beset, var 30 point en utrolig billig pris for dette fuldstændige og uovertrufne svar.