/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Indbrudsalarm til parcelhus
Fra : BerndJ
Vist : 404 gange
100 point
Dato : 16-12-15 16:34

Har 2 gange inden for få måneder haft indbrud i vores hus, et ganske almindelig parcelhus i ganske almindelig parcelhuskvarter på Midtsjælland. Samme fremgangsmåde - samme udbytte. NU vil jeg gerne investere i indbrudsalarmanlæg, enten via Falck eller andet selskab. Forslag og erfaringer efterlyses, enten fra G4S, Falck eller andet som kan anbefales.
På forhånd mange tak!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-12-15 17:23

En mulighed er også:
Automatisk lystænding rundt om huset.
Sikre Døre og vinduer (også ruderne) mod indtrængen.
GSM alarm med SMS til dine naboer, som så kan ringe til politiet.

De store selskaber kommer højest og rydder op efter indbrud.
Et indbrud tager som regel kun 5 - 7 min.

Ps. Jeg har også haft indbrud..................

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 16-12-15 19:11

Køb et par kameraer og lidt gratis software og en pc der kører når det bruges, det er sikkert billigere - det kan også advare når der er bevægelse via sms/mail - samt du kan følge med i hvad der foregår direkte via din mobilos.

Og som allerede skrevet er tyvene sikkert over alle bjerge før politi/andet er fremme

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-12-15 19:14
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-12-15 19:15

Citat
PERFECT for ghost hunting and UFO spotting.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 16-12-15 20:25

Vil du have en mail når der er ubudne gæster?

Vil du betale penge løbende?

Vil du lave forebyggende ting mod indbrud?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-12-15 21:53

Et par sultne uopdragne rottweilere er ret effektivt.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-12-15 23:37

Citat
Et par sultne uopdragne rottweilere er ret effektivt.

Jeg ville invitere en muslimsk familie til at bo natten over......så fik tyvene sikkert den bekomst de skulle have = uden for Dansk Lov og Ret.

Syntes jeg har fået den tanke/ kommentar, ved at se TV..men den giver da rimelig mening.

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 17-12-15 10:08
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-12-15 10:17

Saxet fra Verisure:

Når du har standardabonnement er fri udrykning inkluderet i abonnementet. Ved alarm sender vi en vagt ud til dit hjem, såfremt alarmoperatøren vurderer, at det er denne respons, der er behov for. Det koster ikke ekstra, uanset hvad der har forårsaget alarmen.

Et indbrud tager 5 - 7 min......................................så hvad kan de foretage sig på Verisure .
De kommer nok ikke ud til dig.

Alarm til naboer, er den bedste metode.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-12-15 19:46

Hvad med nabohjælp, I er vel ikke de eneste det er gået ud over?
Rot jer sammen og find en fælles beskyttelse...

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 17-12-15 19:58

Tak for svaret mig-selv.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-12-15 20:00

Larm og lys er ikke noget de kan lide......................der serveres dejlig kaffe og chokolade med lagkage til....................+ en pils ved fejlalarm.