/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
RoboForm i Internet Explorer
Fra : o.v.n.
Vist : 508 gange
200 point
Dato : 15-12-15 23:40

Min bror vil bruge Internet Explorer og har installeret RoboForm men der er problemer med at udfylde logind på alle de sider han har gemt i RoboForm.
Der kommer et vindue hvor han kan købe programmet og ovenpå det vindue et andet vindue som melder om en script fejl.
Er RoboForm ikke gratis at bruge?
Er det script fejlen som er problemet?
Hvordan løser vi problemet?
Hvis i vil se fejlen så tog jeg et skærmbillede:
http://peecee.dk/upload/view/455446/full

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 200 point
Dato : 16-12-15 01:19

Hvis der overhovedet er problemer med ROBOFORM, ka¨n han med fordel installere
LAST PASS http://download.cnet.com/LastPass-Password-Manager/3000-18501_4-10889725.html
det er i hvert fald noget der funger...

Jeg har brugt den i mange år efter jeg blev træt af Roboform...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-12-15 04:06

Roboform er gratis, nogle funktioner er dog nedsat men man burde kunne gemme alle login´s - script fejlen skyldes at hjemmesiden ikke er helt på top - (det står også i fejlmeldingen) eller browseren ikke kan klare at åbne siden.
Er det alle ´login´ sider der kommer melding om at købe programmet

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 16-12-15 08:14

Skal da selvfølgelig også nævne
http://download.cnet.com/LastPass-Password-Manager/3000-18501_4-10889725.html
er også en ganske gratis version...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-12-15 08:24

Man kunne jo forsøgsvis slå scriptfejlfinding fra i IE (..og andre steder):

IE menuen: Værktøjer -> Internetindstillinger -> fanen; Avanceret -> Fjern de 2 flueben ved : Deaktiver Script-fejlfinding (anden) og Deaktiver Script-fejlfinding (Internet Explorer).

..lukke øjnene og håbe det bedste

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-12-15 13:29

Jeg glemte at fortælle at script fejlfinding er slået fra som forsøg, det hjalp ikke
Jeg vil fortælle brormand om Last Pass
Er der ikke nogen som ved om RoboForm kan bruges gratis?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-12-15 13:31

Han har 9 siders log ind gemt i RoboForm alle sider kommer med fejlen eller hvad man nu skal kalde vinduet som vil at han skal købe programmet

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-12-15 13:43

Det hjælper nok ikke at købe programmet, det er IE der laver problemer, så prøv med en reset af IE

Funktioner > Internetindstillinger, fanen Avanceret, Nulstil!

Eller overtal ham til at bruge FF eller anden browser som det virker med...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-12-15 13:47

Citat
Er der ikke nogen som ved om RoboForm kan bruges gratis?

Det kan du, som de selv skriver er dette den eneste forskel:
Køb RoboForm Pro og få ubegrænset antal Adgangskort og Identiteter, gratis support.

Men som altid kan der dukke ´skilte´ op, med køb programmet, da jeg brugte gratis udgaven for mange år siden havde jeg ikke det problem, det kørte bare - men som jeg husker det, kunne jeg kun gemme 20 adgangs koder.

En anden grund kan være at programmet står til at opdatere sig selv konstant.
Min er version 6,9,99

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-12-15 01:01

Det bliver først engang i weekenden at jeg prøver nulstilling med mere, men tak for hjælpen indtil videre

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-01-16 01:41

Tak for svaret marken84. vi fik ikke Roboform til at virke og skiftede program, han kunne ikke huske de gemte passwords og skulle bede dem kan har login hos om et nyt password, surt men nu virker det

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-01-16 07:27

NEMLY!