/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
iphone 4s
Fra : jensviggo
Vist : 427 gange
50 point
Dato : 14-12-15 11:02

Har lige opdaget, at når jeg har taget et billed, er der to ens billeder, hvorfor nu det?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-12-15 14:45

er billederne lige store

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 14-12-15 17:24

Ja de er lige store, men som om det ene er mere klart end det andet, kan den nye softwarwopdatering være skylden, har ios 9.2

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-12-15 20:01

Min iphone er en 4 > 4s med ios 7

Utroligt - kan en iphone køre med ios 9.2 ....................jeg troede grænsen var ios 7

Ps. Jeg tager tit to billeder ved et uheld, fordi jeg står og fumler. Og ganske rigtigt det ene er sløret/uskarpt måske nok fordi jeg ryster apparatet.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-12-15 20:49

Citat
Ps. Jeg tager tit to billeder ved et uheld

Kender ikke til Iphone - men kunne det tænkes at den var sat til at tage billeder i serie/Panorama - så skal du nok ind i indstillinger = enkelt Foto.

Kan huske noget lignende med mine ? nye digitale kameraer - de skød bare løs og jeg tænkte hvad H er der galt - hjem og læse manualen - hvad man burde gøre før man begynder at knipse gode billeder.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 15-12-15 07:35

har nu rodet lidt med camera, Det viser sig, at hvis jeg slår HDR fra, tar maskinen kun et billed, med så er der tvungen blitz på. Det er til at leve med.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-12-15 18:08

Du kan også slå klik-lyd til, så kan du høre når du tager billeder/ enkelte eller flere.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 15-12-15 18:45

Tænd camera

Oppe for oven:

Blitz fra/til HDR fra/til Optagelse selfi/natur

Jeg har nu prøvet alle muligheder.....................undtagen selfi

Den kan godt...........

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 16-12-15 07:24

hvordan fjerner jeg kliklyden?

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 16-12-15 09:36

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-12-15 09:51

Udover at skrue ned for lyden, kender jeg ikke nogen metode.