/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Windows smartphone
Fra : o.v.n.
Vist : 462 gange
200 point
Dato : 12-12-15 18:38

Det er en noget flov spørger som spørger denne gang, jeg har selv ændret men nu kan jeg ikke finde der hvor jeg ændrede indstilling så jeg kan gå tilbage som den var.
Et eller andet kunne jeg ændre: Lad kun apps opdatere når telefonen er på Wi-Fi
Det tænkte jeg kunne være en god ide' men det var det ikke, der gik et par dage inden jeg fandt ud af der måtte være en sammenhæng med denne indstilling og det at jeg ikke kan læse mails eller bruge Internet Explorer når jeg ikke er hjemme, i går gik det helt galt Here maps vil meget gerne bruge internet når jeg søger en adresse men det kunne den ikke og jeg kunne ikke den nøjagtige adresse så jeg måtte køre uden hjælp fra GPS
Jeg har (tror jeg) været alle indstillinger igennem flere gange uden at kunne finde der hvor jeg kan ændre så apps må bruge mobildata, jeg håber en af jer kan hjælpe

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 12-12-15 18:45

Citat
Indsæt Sådan ændrer du indstillingerne for mobildata
Gå til Start, svip til venstre til listen App, og tryk derefter på Indstillinger Ikonet Indstillinger > Mobildata.dit citat her

Er det det du spørger om?
Ingelein

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 12-12-15 19:13

Sådan ændrer du indstillingerne for automatisk download af appopdateringer
I App-liste skal du trykke på Store og derefter trykke på Flere ikonet Flere > Indstillinger.

Under Appopdateringer skal du sætte Opdater apps automatisk til Til ikonet Slået til eller Fra ikonet Slået fra.

Hvis du kun vil downloade appopdateringer, når du er på et Wi-Fi-netværk, skal du aktivere Hent kun opdateringer via Wi-Fi Ikonet Slå til/fra.
http://www.windowsphone.com/da-dk/how-to/wp8/settings-and-personalization/recommended-settings-in-phone-setup

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-12-15 20:18

Det var ikke under mobildata at jeg skulle finde indstillingen

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-12-15 20:20

Tak for svaret Klaudi.
Citat
I App-liste skal du trykke på Store og derefter trykke på Flere ikonet Flere > Indstillinger.
der var den måske det eneste sted jeg ikke havde set efter

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-12-15 08:28

velbekomme