/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Køb musik
Fra : loberg
Vist : 533 gange
500 point
Dato : 10-12-15 18:52

Har købt et musik nr på itune. Og fået svar på at man kun kan afspille det på pc eller iphone mm. Men hvad gør andre det ikke har iphone mm ? Hvor køber de musik nr og lægger den på mobiltelefon og cd til bil ??????

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 10-12-15 21:38
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-12-15 22:02

Har ikke IPhone eller prøvet at købe musik.
MEN det kan da ikke passe at man kun kan afspille musikken på et speciel produkt.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-12-15 22:09

Musikken kommer fra ITunes, og den kan afspilles på iPad, iPhone eller iPad.

Længere er den ikke.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-12-15 22:10

Hvis du har musikken på PC, så findes der programmer der fjerne DRM beskyttelsen, men kvaliteten er ikke på højde med originalen = mener du max kan få en Bitrate på 320.
Men det er så sandelig også pænt.
Citat
lægger den på mobiltelefon og cd til bil ??????

Smid det på dit SD kort?? eller via usb kabel i din musik-mappe
En ´musik´ CD/DVD kan du lave med dette - lav musik cd, eller er det ikke sikkert din player kan afspille det:
https://cdburnerxp.se/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-12-15 23:05

Citat
https://pirateproxy.tf/

Torrents kan spores tilbage til brugeren - brug Usenet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-12-15 00:24

Vi har nok købt det i stedet at alt er gratis?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 11-12-15 12:07

prøv sounttaxie

Kommentar
Fra : loberg

Dato : 11-12-15 12:09

Jeg kan ikke se hvordan jeg får download mit musik nr fra iTunes og til pc

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 500 point
Dato : 13-12-15 15:43

Jeg benytter ikke itunes så meget, men programmet indeholder allerede mulighed for at brænde cd'er ud fra en playliste.
http://www.wikihow.com/Burn-a-CD-with-iTunes

Et andet sted at købe kunne være hos amazon.
http://www.amazon.co.uk/Digital-Music/b/ref=topnav_storetab_dmusic?ie=UTF8&node=77197031

Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 13-12-15 19:03

Tak for svaret katekismus.