/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Defender ?
Fra : Nul7
Vist : 502 gange
50 point
Dato : 28-11-15 10:59

Aldrig har jeg haft så mange spørgsmål, som siden jeg har skiftet til win 10.

og I der er kvikke til at svare giver mig ofte megen brugbart svar.

Mit 50 point spørgsmål lyder sådan: Hvorfor er min Defender blokeret:

I indstillinger under ´sikkerhed og vedlh.´er den utonet, men der står åben ved omskifteren, men

der kommer en besked op, :at denne apps. er slået fra.

Er spørgsmålet forstået.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-11-15 11:30

Det er vel fordi du har installeret et andet antivirus program!?, så bliver Defender deaktiveret!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-11-15 12:09

Min Defender ser så'n ud, jeg har Avast antivirus
http://peecee.dk/upload/view/455055/full

Du kan sikkert fjerne beskeden ved at gå til Indstillinger, System, Beskeder og handlinger
se efter Defender og slå beskeder fra (hvis den er der)

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 28-11-15 16:17

Klaudi! beskeder er slået fra.
Jeg Har installeret avast. antivirus, det har kunnet enes engang, og gør det stadig på min win 7 pc.

Kan man hente Microsoft essential ?

Hvad har du I tanke med henvisning til hjemmesiden?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 28-11-15 16:38

På windows 10 er Defender et antivirus program, på win 7 er det et malware program.

Så det er enten eller!? Kun ET AV program bør være installeret!

Citat
Hvad har du I tanke med henvisning til hjemmesiden?

Øh hvad for hjemmeside?

Er det billede du mener, så er/var det bare for at vise at min os er nedtonet, men jeg får godt nok ingen besker om at det er sået fra!

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 01-12-15 13:47

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-12-15 14:49

velbekomme