/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
opsætte thunderbird
Fra : warrior
Vist : 380 gange
100 point
Dato : 25-11-15 23:03

I stedet for sol.dk, som ustandselig er nede, vil jeg nu oprette thunderbird i stedet.
Mit spørgsmål lyder: Skal man have et kodeord tilsendt fra netudbyderen, som er danskkabeltv, for at få det til at fungere. Jeg er kommet så vidt, med selvvalgt kodeord, at den søger og så ikke kan komme videre. Forinden får jeg også en advarsel om at udbyderen ikke krypterer meddelelserne, og at der er en risiko ved at logge på.(som jeg ikke kan)
Jeg bruger pop3 port 110 ind og smtp 465 ud

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 25-11-15 23:19

Nu kender jeg ikke Dansk Kabeltv, men de steder som jeg kender skal man bruge det samme password som man også bruger til webmail. Ellers må du henvende dig til din udbyder. Med hensyn til advarslerne så sker der det samme hos mig, og det tager jeg ikke selv så tungt.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 26-11-15 01:24

DanskKabelTV har en vejledning på deres hjemmeside:
http://kontakt.danskkabeltv.dk/downloads/24-thunderbird
klik på Thunderbird - Mail - Opsætning, for at hente en PDF dokument hvor vejledningen står

Godkendelse af svar
Fra : warrior

Dato : 26-11-15 12:06

Tak for svaret o.v.n..
Så lykkes det endelig, men en sej kamp var det.