/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
OUTLOOK
Fra : kj
Vist : 517 gange
200 point
Dato : 23-11-15 13:36

Min kones OUTLOOK meddeler at den ikke er registreret og vi har x-antal dage til at registrere, jeg har registreret den under installation for mange herrens tider siden, reg.nr er forsvundet. Er der nogen der ved hvor det gemmer sig i en eller anden fil.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-11-15 13:49

Programmet SIW kan finde dine Licenser - men følger Outlook ikke med Office pakken

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 23-11-15 13:49

Outlook er jo bare en del af et Microsoft program. Jeg husker ikke lige nu om det er fra styresystemet eller office pakken. Prøv med registreringsnummeret for win .
Ingelein

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 23-11-15 14:04

hvis du har købt office pakken og har cdén så har du også coden den står bag på æsken

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-11-15 14:09

Hvis den er en del af Office pakken, så står selve licensen i programmets ABOUT / HJÆLP - Om Microsoft = bare åbne Office eller andet program.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-11-15 14:10

Citat
bare åbne Office eller andet program.

Skulle være - bare åbne Office Words eller andet program in pakken.

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 200 point
Dato : 23-11-15 16:14

Her er et gratis program du kan installere og finde produktkoden til både dit Office program og andre programmer: http://www.freedownloadscenter.com/Utilities/Password_Management_Utilities/SterJo_Key_Finder_Download.html

Clou

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 23-11-15 17:11

Citat
registreret og vi har x-antal dage til at registrere

Står der ikke aktivere, registrering er frivilligt, aktivering er et krav.
Outlook er et program for sig selv, men du kan godt få det i den pakke af programmer der hedder Office.

Hvis den brokker sig over manglende licens kan du nok ikke finde nøglen på men nogen af de foreslåede programmer, så skulle Outlook jo også kunne se den

Hvordan finder du så din licensnøgle, det afhænger af hvordan du har fået programmet.
Hvis det er installeret fra en cd så står koden på æsken eller en indlægsseddel.
Hvis det var som download så skal du logge på her: http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkID=403706
Hvis det var præinstalleret kan det enten være online metoden eller du har købt en æske med en kode i.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-11-15 18:03

Citat
Hvis den brokker sig over manglende licens kan du nok ikke finde nøglen på men nogen af de foreslåede programmer, så skulle Outlook jo også kunne se den

SIW finder Licensen, men tror også det er en fejl som du er inde på = Registrere eller Aktivere

Godkendelse af svar
Fra : kj

Dato : 04-12-15 16:09

Tak for svaret clou.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 05-12-15 11:54

Velbekomme