/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Ny registreringsafgift
Fra : trimare46
Vist : 371 gange
300 point
Dato : 20-11-15 18:40

Hvordan er det med den nye registreringsafgift. Er det når man skriver under på købsaftalen eller når bilen bliver registreret at afgiften beregnes.
Min svoger har lige købt en ny mand 6 som bliver leveret om en uge, men købsaftalen er underskriver for flere uger siden, og den er også betalt.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 310 point
Dato : 20-11-15 19:04

Registreringsafgiften er vist først når den er registreret..................den må jo heller ikke køre før.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 20-11-15 19:17

Selvom jeg er godt gift, interesserer det mig alligevel hvor man kan købe "en ny mand 6".
Autokorrektur er af det onde
Ingelein

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 20-11-15 19:20

Satans til stavekontrol. Der skulle stå mazda, men det har du jo nok fundet ud af

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 20-11-15 19:44

Tak for svaret Eyvind.