/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Produktnøgle
Fra : Pytten1510
Vist : 610 gange
100 point
Dato : 17-11-15 20:46

Hej

Jeg er stødt på et problem, som jeg håber at kunne få hjælp til.
Sønnens stationære pc'er har fået nyt kabinet. Han opgraderede sit grafikkort og det kunne ikke være i det kabinet han havde. Vi har for noget tid siden kasseret det gamle kabinet....og nu sidder jeg og kommer i tanke om.....at hans produktnøgle sad på. Hvad gør jeg ? Kan jeg komme ind nogen steder og finde den ? Han har windows 7.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-11-15 20:52

Du kan bruge denne, ProduKey v1.81
http://www.nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html

Rul ned og hent den version der passer til din pc 32 bit eller 64 bit
Pak ud og kør, skal ikke installeres.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 17-11-15 20:54
Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 17-11-15 21:14

Det prøver jeg lige i morgen. Nu er sønnike nemlig gået i seng. Tak for hjælpen. Jeg vender tilbage i morgen.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-11-15 21:40

Hvis ikke de andre programmer kan gøre det er der en mulighed her:

http://www.belarc.com/free_download.html

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-11-15 23:12

SIW = portable udgave - gælder næsten alt nu omdage, da der kan være lus og lopper med i skidtet:
https://www.gtopala.com/

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 22-11-15 15:17

Tak for svaret Klaudi. Jeg fandt "nøglen".

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-15 19:07

velbekomme, fint det kunne bruges