/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Tv på laptop
Fra : jensviggo
Vist : 318 gange
100 point
Dato : 17-11-15 07:23

Har TDC TV, ser det glimrende på tv iphone 4s, men an ike se det på min acer laptop, alt andet kan jeg godt se fra TDC play, så hvad mon der er galt

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-11-15 08:35

Du skal oprette en konto for at kunne logge på: http://play.tv2.dk/landingpage/#return-%2F

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 17-11-15 09:00

Jamen Stouenberg, det er ikke tv2play, det er TDC TV, og ja jeg har oprettet en konto der, kan se tdc tv på mit fjernsyn og på min smartphone men ikke på bærbar, jo jeg kan se alt undtagen tv-programmer.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 17-11-15 09:42

Der er ingen billeder og ingen lyd, men man kan se på bjælken i bunden at programmet kører.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-11-15 10:30

Du skal bruge en opløsning, som svarer til dit grafikkort i computeren

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 17-11-15 11:41

Og hvordan gør man det?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 17-11-15 11:43

Vi snakker om live tv

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-11-15 12:28

Er den opdateret med det sidste flash og silverlight - måske netframework.

Ellers burde det vel stå på siden hvilke krav der stilles til din pc

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-11-15 12:29

Det kan også være din sikkerhed - prøv at slå AV programmer/ Firewall fra

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 18-11-15 07:31

Problemet er løst, en softwareopdatering af tv-boks er installeret og det kører.

Annuller spørgsmålet
Fra : jensviggo

Dato : 18-11-15 10:15

Problemet er løst vha softwareopdatering af tv-boks