/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
udskriv
Fra : kivi
Vist : 370 gange
100 point
Dato : 13-11-15 12:03

hvorfor kan min kone ikke udskrive fra gmail det vil kun gemme som pdf fil men min gmail kan jeg godt udskrive fra men jeg kan ikke umiddelbart hvor skal gribe ind

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 13-11-15 12:06

Det er fordi Skriv til fil (pdf) er standardprinter på den computeren, vælg den rigtige printer som standard i Kontrolpanel - Hardware og lyd

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 13-11-15 12:34

Tak for svaret o.v.n..