/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Babyalarm - OL-TEAM
Fra : HGA
Vist : 425 gange
20 point
Dato : 22-06-03 13:45

Jeg skal nu for anden gang inden for 1 1/2 mdr. have byttet min OL-TEAM babyalarm Plus til 800 kr., da der ikke er forbindelse mellem sender og modtager.
Har andre haft problemer med det?
Det er ellers en alarm man kan købe rigtig mange steder, så det undrer mig at der er sådanne problemer. Jeg har nemlig også hørt om en anden ombytter.
Hvilken alarm anbefaler du?
Hilsen Heidi

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 22-06-03 14:27

Vi har selv en Philips, og den er vi meget tilfredse med...
Ellers kan jeg anbefale en Barnvakt - Padwico 880
den har vi også rigtig gode erfaringer med...

Kommentar
Fra : HGA

Dato : 22-06-03 16:21

Denne alarm er ogsbenævnt en ME-alarm.

Kommentar
Fra : stefs

Dato : 08-08-03 01:29

Jeg vil anbefale en Cobra MT700 som er god og stabil, samt kan bruges senere til andre ting. (mindst lige så god som Super Nova, og måske endda bedre)

Den koster 658,- + 48,- porto, så skal der godt nok lige en lader og nogle batterier til, men det er 112,- for lader og 2x 29,- for batterier. Til samligning kan jeg sige at selve MT700 (658,-) koster omkring 1.000,- i babysam og deres pris på udstyr er også noget dyrer end hos www.microtalk.dk.

Jeg synes at du skulle prøve at kigge på den, babysam er en af dem som har dem.

/Steffen