/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjerne museklik
Fra : Monsen1234
Vist : 707 gange
100 point
Dato : 10-11-15 07:42

Hvordan fjerner man museklik lyde i Windows 7 ?

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 10-11-15 07:46

Jeg bruger Firefox, skal det lige siges...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-11-15 09:23

Måske kan du bruge dette:
https://support.mozilla.org/da/kb/tastaturindstillinger-og-tips-i-firefox-os?&mobile=0

Rul lidt ned hvor der står lidt om tastaturlyde.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 10-11-15 13:57

Tastaturer afsnittet findes ikke i Firefox 42 som er den nyeste, måske er det fra en tidligere version.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 10-11-15 18:30

Jeg kan ikke huske hvad det er de kalder det, men du skal ind i "Kontolpanel-Hardware og lyd-Lyd-Lyde" og i feltet lidt under midten i vinduet Lyde kan du bladre ned til noget som har med musseklik at gøre.

Som sagt så kan jeg ikke selv huske hvad det var det hed det jeg for meget længe siden fjernede. Men umiddelbart mener jeg at det var "Vælg" og "Åbn program". Du klikker blot på den og vælger lyden forneden i vinduet. Skal lyden helt væk vælges blot "(Ingen)".

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 10-11-15 19:52

der er ingen der har med mus at gøre for neden, ved ikke om det er mig der overser noget. Men har selv en idè om det er i Firefox der skal laves noget, er jeg ikke offline er der ingen klik lyde eller hvis jeg en sjælden gang bruger Explorer er der heller ingen lyde, klik lydene er kun ved brug af Firefox

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 10-11-15 21:18

Jeg har ikke selv de musseklik-lyde som du nævner, og jeg har ikke nogen lydfil på hverken "Vælg" eller "Åbn program" i "Lyde". Kig lige efter igen om du har lydfil de to steder.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-11-15 13:59

Kan heller ikke se at der er mulighed i Windows lyde - andet end slukke for alt.

På min pc/mus er der software med, hvor jeg kan justere alt, også lyd.

Der finde gratis software på nettet som sikkert kan det samme, men kan ikke lige huske navn. søg på google efter mouse adjust eller lignende - eller find det på din ´mus´ hjemmeside.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-11-15 14:01

Hvis der allerede er installere software til musen, så se efter ned i højre hjørne, den lille knap med 2 pile opad

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 13-11-15 00:57

Prøv at se i Lyde om Start navigation er sat med en kliklyd, hvis den er så sæt den til Ingen, det er mit bedste bud på dit problem, på mine egne computere med Windows 10 er Start navigation uden lyd som standard så jeg tvivler lidt på om det er der problemet er.
Du finder Lyde ved at højreklikke på højtaler ikonen nede ved uret og klikke på Lyde, rul næsten helt ned til bunden for at finde Start navigation, hvis der er en ikon med højtaler ud for linjen så er der en lyd på og det bør der ikke være, klik på linjen og sæt den til Ingen og gem indstillingen

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 14-11-15 16:28

Tak for svaret o.v.n..Der var den og det virkede