/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Hvor lang er behandlingstiden ?
Fra : vedikkealt
Vist : 550 gange
300 point
Dato : 09-11-15 19:24

Hej med jer

Hvis nogle af jer her går til massage og zoneterapi, hvorlænge vare den enkelte behandling så ? og hvad er prisen for den enkelte behandling ?

Bedste hilsner fra vedikkealt

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-11-15 20:13

Der er jo lidt svært at svare på
Men alt fra 0kr - 300kr pr 1/2 (25min)

Har du Eks pension Danmark så betaler de for mange forskellige behandlinger og forbygning. Derfor 0kr

Priser er også forskellig fra landsdelene

I København er vI i den dyre ende

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-11-15 20:17
Accepteret svar
Fra : Troldepige

Modtaget 300 point
Dato : 09-11-15 21:26

Når jeg har fået zoneterapi-behandlinger har det varet det meste af en time, og prisen har været 300 kr.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 09-11-15 21:48

# rotw

En gratis Pension Danmark behandling er 20 minutter ialt...både ved massage og zoneterapi, og på den korte tid kan man jo dårligt nå at lade ro falde på sig.

Måske man skulle / kunne lave en combi hos en af deres behandlere og så betale en pris minus de 20 minutter.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 09-11-15 22:14

# Troldepigen

I hvad landsdel er det ? for jeg bor jo ude hvor Limfjord og Vesterhav går ud i et

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-11-15 00:20

Citat
går til massage

Gratis og uden ventetid i Nord-Danmark = gennem Lægen

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 10-11-15 16:35

Citat
I hvad landsdel er det ? for jeg bor jo ude hvor Limfjord og Vesterhav går ud i et [Glad]

Midt på Sjælland.

Men hende jeg har fået behandlinger af har ikke længere klinik, og kører kun ud til "gamle" faste kunder.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 15-11-15 08:26

Tak for jeres input.

Nu har jeg igennem en lokal fået oplysninger på en aut. massør der går i dybden for 300 kr. og det tager en lille time.

Og så har jeg valgt at køre 260 km. efter min gode gamle kiropraktor http://www.kiropraktor-bodil-chalmer.dk/ nogle få gange her inden jul.

Det er vist det bedste jeg kan gøre for mig selv lige nu, med den viden jeg har

Bedste hilsner til alle fra vedikkealt

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 15-11-15 08:34

Tak for svaret Troldepige.

Jeg forstår heller ikke det der med 20 minutters behandlinger indenfor massage og zoneterapi.

Man kan jo dårligt nå at lande på briksen og lade hvile falde på sig.

Indenfor fysioterapi og kiropraktik er et kvarter mange gange mere end rigeligt.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 15-11-15 09:14

Velbekomme.