/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Forsikring
Fra : jensviggo
Vist : 700 gange
50 point
Dato : 07-11-15 13:46

Har nu endelig fået girokort på min knallertforsikring. Jeg betaler over netbank, men hvad med beviser overfor det offentlige (politiet), at den er forsikret, det er en uden nummerplader.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 07-11-15 14:44

Du skal under kørslen medbringe kvittering for, at ansvarsforsikringen er betalt.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-11-15 15:16

Du kan via netbank betalinger få en kvittering og printe den ud

Kommentar
Fra : lham

Dato : 08-11-15 07:03

Mit forsikringsselskab sender mig automatisk kvittering på papir hver maj måned til ikke nummerplade knallert.

( Thisted Forsikring )

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 08-11-15 08:31

Et betalt giroindbetalings betalt via netbank, er vel ligeså godt som et betalt på posthus, bare 40,- billigere, eller?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 08-11-15 08:32

Til rotw, det koster 10,-

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 09-11-15 00:49

Du bør kunne få dit forsikringsselskab til at sende dig et forsikringsbevis som du så skal medbringe under kørslen.

Jeg ved at f.eks mit forsikringsselskab hvert år sender sådan et plastlamineret kort ud til dem der har knallertforsikring.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 09-11-15 07:57

Mon det er Tryg? Jeg vil forsøge i dag

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 09-11-15 08:53

Det kunne ikke lade sig gøre, der kommer et på papir. Dårligt

Kommentar
Fra : alka

Dato : 09-11-15 11:43

Som katekismus rigtigt skriver: Du skal blot medbringe en kvittering for, når du kører på knallerten, at du har betalt for ansvarsforsikringen.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-11-15 20:21

Jensviggo det kommer vel an på hvilken bank man har 0kr??

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 11-11-15 14:07

Tak for svaret dova.