/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Medion Lifetab vil ikke starte.
Fra : palleby
Vist : 1479 gange
200 point
Dato : 03-11-15 13:19

Jeg har en Medion Lifetab S9714 (MD 99300) som pludselig ikke vil starte op.

Den bliver ved med at vise LIVETAB med bevægelige bogstaver som om den arbejder?Det virker some om den er gået i selvsving..

har kørt i mange timer nu...

Nogle ideer om hvordan man kommer ind i den??
Er vistnok android 3. et eller andet, og den kan ikke opgraderes til nyere..

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-11-15 15:02

I din manual står der måske hvilke 2 knapper der skal holdes inde for at restarte den.

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 200 point
Dato : 04-11-15 12:21

Det plejer at være tænd/sluk og volume ned der får recovery'en frem!
Ellers prøv volume op

Der kan du resette til fabrikstilstand!!

HUSK!!
ALT slettes på den!! På nær styresystemet!

Godkendelse af svar
Fra : palleby

Dato : 04-11-15 13:18

Tak for svaret dogvillestar.
og tak til Eyvind..
Ganske rigtigt , at holde (-volume) ned samtidig med startknappen bringer menuen frem
Av surt!!
Havde håbet der var et fix der kunne give adgang til mine video og billeder..(BackUP!!))
Men tak skal I have..

Kommentar
Fra : dogvillestar