/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
Hele siden på en fil..... ?
Fra : maim
Vist : 596 gange
70 point
Dato : 11-12-01 14:26

kan det betale sig at lave hele ens hjemme side i en html-fil, hvor man så ligger de forskellige oplæg i tabeller og gemmer dem man ikke skal se med java script. Hvor man så bare har en menu der vælger via java script hvad der skal ses fra den html-fil???

eller loader den det hele eller hva sker der ?

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 80 point
Dato : 11-12-01 15:43

maim skrev:
>
> kan det betale sig at lave hele ens hjemme side i en html-fil, hvor
> man så ligger de forskellige oplæg i tabeller og gemmer dem man ikke
> skal se med java script. Hvor man så bare har en menu der vælger via
> java script hvad der skal ses fra den html-fil???
>
> eller loader den det hele

Ja. Det gør ikke indlæsningstiden mindre, at der er visse elementer på
siden, der er skjult.

--
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/

Kommentar
Fra : maim

Dato : 12-12-01 08:31

det vil så sige at det vil tage "vildt" lang tid for den første gang den loader siden ind, selv om den ikke skal vise billeder ovs. ?
og så skal den slet ikke loade mere på siden, hvis det er den samme fil der loader sig selv igen ?

Godkendelse af svar
Fra : maim

Dato : 12-12-01 09:45

Tak for svaret Jonas Koch Bentzen.