/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Billig fragtfirma med omdeling
Fra : freddiemercury
Vist : 435 gange
200 point
Dato : 01-11-15 13:41

Hej
Er der nogen der kender den billigste måde at sende en lille pakke , og
Det skal være med omdeling ??

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-11-15 13:58

Post dk - mener de har nogle billige print selv tilbud på guloggratis.

Har du forresten set de kommende Post priser = ren pirateri

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-11-15 14:49

Det er snart billigere selv, at køre til Jylland incl storebæltskaffe - end at sende med Post Danmark.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-11-15 15:08

19.- for et almindelig brev

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-11-15 15:14

GLS er billigere, men her kan man vælge udbringning fra 8-16, er modtager ikke hjemme vil pakken leveret i nærmeste pakkeshop (ikke automat), de ligger i dagligvare butikkerne, på den måde at man skal spørge personalet og have dokumentation.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 01-11-15 16:33

efter 38 år i post danmark har de stadig ikke fundet på andet en at stige portoen igen igen hvad med at starte i toppen og så gå nedad med fyringer og så få nogen nye ind med bedre ideer

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 01-11-15 22:27

Jeg plejer at bestille ting og sager via Ebay med gratis forsendelse fra Kina.

Typisk koster lim, møtrikker, skruer, dimser til cyklen - 1 dollar - med forsendelse !!

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 200 point
Dato : 02-11-15 10:49

GLS har også fået højere priser, men de kan være villigere afhængig af størelsen på pakken - i forhold til vægten på pakken. En 4-kilo pakke 160 kr. hos GLS pga. størelsen, men kun 102 kr. med P&T indtil 5 kg med omdeling, så jeg kunne have sparet 58 kr. hos P&T - det lyder godt nok for godt til at være sandt, at P&T var billigere!

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 03-11-15 20:40

Tak for svaret alka.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 11-11-15 08:47

Selv tak freddiemercury.