/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Køb af BH'er
Fra : metteM21
Vist : 804 gange
20 point
Dato : 29-10-15 09:22

Hej.

Jeg køber ofte mit undertøj og BH'er på https://www.hunkemoller.dk/dk_da/bh-er/alle-bh-er.html . De har ofte nogle virkelig fede kollektioner. Problemet er at jeg nu efterhånden ikke ejer andet end hunkemöller og har derfor brug for noget inspiration.

Kan i anbefale et sted hvor jeg kan købe undertøj i forholdsvis store størrelser (E+) ?

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-10-15 09:46

Hej -ingen andre problemer end at gøre reklame for H Møller?
Ingelein

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-10-15 10:13

Her er det jo Google er din ven...

Citat
https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=dameundert%C3%B8j%20store%20st%C3%B8rrelser

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-10-15 12:55

Citat
Hej -ingen andre problemer end at gøre reklame for H Møller?

Næh

E+ ? ............ spørg Linse Kessler.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-10-15 13:19

Hvis Hunkemøller ikke kan klare dit behov, så spørg i en Korn-og Foderstof. De har yverholdere som er lidt ud over det sædvanlige.
Ingelein

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 29-10-15 14:52

Hvad med Triumph butikkerne, det er da kvalitetsvarer der holder.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-10-15 15:07

Triumph er for jævne folk i alle størrelser. Der efterspørges luksus varer
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-10-15 15:09

Med Bh' er er det sådan at man prøver sig frem til mærke og model og forbliver det tro.........indtil modellen udgår
Ingelein

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-10-15 20:22

ingelille - du er da modbydelig at skrive nedenstående til en ny bruger på kandu, du blacklister selv for mindre Hvad bilder du dig ind.....
Citat
så spørg i en Korn-og Foderstof. De har yverholdere som er lidt ud over det sædvanlige.

MetteM21 jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men du skal være meget velkommen på kandu - måske kan jeg hjælpe en anden gang.

Accepteret svar
Fra : ingelein

Modtaget 20 point
Dato : 29-10-15 23:00

Ja da Bent Juul -
Jeg kan vist godt være med i samme tråd.

Jeg køber ofte mit tøj hos Gucci og Prada. De har ofte nogle virkelig fede kollektioner. Problemet er at jeg nu efterhånden ikke ejer andet end Gucci og Prada og derfor har brug for noget inspiration.
Kan I anbefale et sted, hvor jeg kan købe tøj til uhørt høje priser?

Og til det der åbnede ballet i denne tråd: Enhver kvinde ved at man skal prøve en BH og der er virkelig forskel og især, når man har brug for størrelse E+. Når man bruger E+, er der da forskel på om man er "stor" over det hele eller man har bryster til E+ og ellers er slank.

Jeg ved modsat Bent Juul, som garanteret ikke går med BH - eller hva? at selv jeg med DD skål er nødt til at prøve BH'en for ikke at få en, hvor skålene når helt om på ryggen.

Det er lidt af en kunst at købe den rigtige BH - og det er der ingen her på¨Kandu der kan hjælpe med ved bare at angive en e-shop.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-10-15 23:24

Ingelille du er en ondskabsfuld gammel dame.....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-10-15 23:28

Som Klaudi skrev i et af dine spørgsmål "søg læge" ingelille

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-10-15 23:30

Lær lige at stave til mit navn først bette ven
INGELEIN

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-10-15 23:39

Som nævnt før:

En tåbe kan spørge om mere end 10 vise kan svare på...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-10-15 00:21

Ingelein har ikke gjort noget galt. Spørgsmålet er skrevet i samme vendinger som reklamer for andre ting, normalt er det tøj og sko og der linkes til een webbutik, et normalt spørgsmål ville have indeholdt flere links eller slet ingen..............typisk for et reklamespørgsmål er at den der har oprettet det ikke stiller flere spørgsmål eller protesterer over voldsom kritik, altså ved de at de er afsløret.

Erfarne forumadministratorer kender dem også og sletter dem.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 30-10-15 00:29

Citat
Erfarne forumadministratorer kender dem også og sletter dem.

Men en sådan findes ikke her på Kandu...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-10-15 00:51

Skulle det her spørgsmål være et reklame spørgsmål, hvor står det henne at et sådant ikke må stilles ????? læs http://kandu.dk/rules.aspx og hvor står det henne at tips ikke må være reklame?????

i øvrigt giver det ikke ingelille ret til at skrive
Citat
så spørg i en Korn-og Foderstof. De har yverholdere som er lidt ud over det sædvanlige.
den gamle dame ville blackliste enhver der skrev sådan i hendes spørgsmål.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-10-15 01:08

Jeg tror at kandu/google siger tak for hjælpen hvis det skulle være et reklame spørgsmål

http://peecee.dk/upload/view/454301

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-10-15 01:17

Citat
Men en sådan findes ikke her på Kandu...

Det kræver 24/7 overvågning. Mange reklamer og plumrådne debatter starter efter kl. 24, og så er det for sent at slette næste formiddag, budskabet er allerede nået ud til tusinder.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 30-10-15 07:29

Citat
Ingelein har ikke gjort noget galt. Spørgsmålet er skrevet i samme vendinger som reklamer for andre ting, normalt er det tøj og sko og der linkes til een webbutik, et normalt spørgsmål ville have indeholdt flere links eller slet ingen..............typisk for et reklamespørgsmål er at den der har oprettet det ikke stiller flere spørgsmål eller protesterer over voldsom kritik, altså ved de at de er afsløret.

Og, brugerprofilen er helt ny.
Sandsynligvis oprettet til formålet.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 30-10-15 07:54

Og vedkommende har da opnået det vedkommende ville - skabe røre i andedammen...

Kommentar
Fra : metteM21

Dato : 30-10-15 11:42

Wow, der er fart på her inde. Tak for alle kommentarene.

@ingelein Hvad bilder du dig ind. Det er vidst det man kalder "Troll". Interessant Blacklist funktion, den må jeg prøve tosse!

@marken84 Tak, jeg har selvfølgelig prøvet Google. Der er bare så mange forskellige og jeg har svært ved at bedømme kvaliteten.

@LuffeA Du er godt nok sjov.

@EiHaBr Jeg havde desværre en dårlig oplevelse på Triumph, så dem køber jeg ikke igen.

@Bentjuul. Tak for støtten. Personer som ingelein kan ikke reddes. For meget fritid og for lidt hjerne.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 30-10-15 12:46

Citat
@marken84 Tak, jeg har selvfølgelig prøvet Google. Der er bare så mange forskellige og jeg har svært ved at bedømme kvaliteten.

Du er sådan set den eneste der i virkeligheden kan gøre det...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-10-15 13:14

Citat
Jeg havde desværre en dårlig oplevelse på Triumph

Udmærket MC, prøv en BSA næste gang, den vibrerer lidt mere..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-10-15 16:04

Citat
Personer som ingelein kan ikke reddes. For meget fritid og for lidt hjerne.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 30-10-15 16:30

Mon ikke det er på tide at få lukket denne tråd metteM21 -
der kan vist ikke tilføres flere lødige input - resten bliver bare noget snavs...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-10-15 16:51

Lad bare spørgsmålet være åbent så alle kan se hvor modbydelig ingelille er......

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 31-10-15 13:11

Dagens opfordring send et lille smil til en kollega, ven og en fremmed.
Det smitter garanteret!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 31-10-15 13:13
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 31-10-15 13:21

Hvor står, at der efterspørges luksusvarer?

http://eksklusivtlingeri.dk/plus-size-lingeri

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 31-10-15 13:55

Øj... Her kommer jeg og tror at jeg kan finde ny inspiration til min tunge barm....

Og så er det bare en side med åleslanke unge piger i bh-er de næppe har brug for..
For hvis en barm i størrelse F+ har brug for en BH, så nytter det da intet med tynde stropper, der skærer sig ned i skuldrene.. Eller bøjler, der borer sig ind i barmen. Det er selve modellen, der skal være lavet med støtte de rigtige steder.

Jeg kan ikke på den side se een eneste BH, der kunne bruges til min naturligt hængende barm, str. 75E.
Og jeg kan endnu mindre forestille mig, at der er en model, som ville passe, hvis jeg voksede til f.eks 80F?

Hvad er det for nogle modeller, du bruger, Mette21, fra Hunkemøller? Måske har jeg overset noget, i bar irritation..

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 31-10-15 20:07
Kommentar
Fra : moderator

Dato : 05-11-15 15:52

Her er vist brug for en moderator !!!

Kandu.dk reklamerer i øjeblikket øverst på siden med:

http://wondersport.dk/bh-forlaenger.html?gclid=CJjE94bE-cgCFcfacgodslUHpw

Moderator

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-15 15:56

*LOL* </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : metteM21

Dato : 04-12-15 12:04

Tak for svaret ingelein.

Kommentar
Fra : Fruhansen123

Dato : 19-09-17 11:22

Jeg er så heldig at have fundet et sted jeg kan købe alle min BH'er online og også med gode rabatter når de kører tilbud. Faktisk har jeg fundet dette mærke: www.netlingeri.dk/Prima-Donna.aspx fra PrimaDonna som simpelthen laver de mest fantastiske BH'er i alle de store skålstørrelser. Okay, prisen kan godt være i den dyre ende, men efter at have prøvet flere af de "billige" mærker, så er det altså nogle BH'er der bare holder i kvaliteten efter flere års brug.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 20-09-17 07:26

"Alle store skålstørrelser".. muuhligvis, men ikke kombineret med alle kropsstørrelser.. Det er ikke anderledes end andre netbutikker. Heller ikke priserne..
Jeg bruger 75 under brystet, men skål i D eller E.
Hvis jeg vælger 80, så hænger brysterne ned foran, og lukningen bagpå ryger op mod nakken.
Så det hele hænger. Og belaster ryggen ret meget.
Med 75 og mindre skål, så vælter barmen ud over kanten. Og stropperne skærer ind i skuldrene.

Jeg er hverken overvægtig eller tynd. Bare "varieret"..

Nu bruger jeg en bh helt af elastik og i lille størrelse og uden lukning. Den holder ikke på ret meget, men kan rumme barmen og passer alligevel under barmen. Ikke noget, der generer lokalt, men der er grænser for hvor længe jeg kan bevæge mig oprejst uden at få smerter i ryggen. Det er jo næsten som at gå uden BH.
Men den er meget behagelig... indtil ryggen begynder at gøre ondt.. Alt andet jeg har prøvet og købt i dyre domme skærer og snærer allevegne lige fra jeg tager dem på.

Men tillykke med at du har fundet det rigtige for DIG
Jeg er bare misundelig...