/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er det ude med tips
Fra : svendgiversen
Vist : 606 gange
100 point
Dato : 26-10-15 20:56

Jeg er ikke kommet med et tip i flere år, men nu har jeg så forsøgt,
kun fordi jeg mangler sølle 16 points i min målsætning: 100.000 kandu points.

Men ak, næsten ingen følger med i tips, det gør jeg normalt heller ikke selv,
hvem følger efterhånden med i tips?

Hvorfor er der næsen ingen der ser efter der, og endnu færre de svarer??

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-10-15 21:04

Syntes ikke dit Tip? har meget med det tip at gøre, nærmere en lokal rejse guide.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 26-10-15 21:07

jeg har nogle gode venner, der var på tur sidste år, for at se sort sol
de syntes det var en stor oplevelse
er det et spørgsmål eller forkert gruppe

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-10-15 21:27

Hvis det er mit sidste tip, der er noget galt med, så glem det?
Det er jo netop et tip om at tage ud i marsken. En oplevelse netop nu...

Og hvor skulle jeg ellers have kommet med mit tip om en oplevelsestur i marsken??

Accepteret svar
Fra : ingelein

Modtaget 100 point
Dato : 26-10-15 22:49

Der er for mange fjollede svar fra folk som bedømmer tips som åndssvage, fordi de ikke selv kan bruge dem. F. Eks kan tips om billig kattemad jo kun bedømmes af folk som har kat eller skal købe kattemad for andre. ( det var bare et eksempel).
Jeg gider heller ikke mere, men vil gerne bidrage til dine points. Hvordan?.
Ingelein

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 26-10-15 23:27

JEG SYNES DER ER MANGE GODE TIPS IND IMELLEM
SÅ KOM BARE FREM MED DEM.
MVH AG112

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 26-10-15 23:35

Tip kategorien bliver misbrugt efter min mening. I beskrivelsen til tip står
Citat
Ved at skrive tips, får kandu.dk opsamlet en hel vidensdatabase, som kan bruges af alle. Det gør det nemmere for alle brugere at finde frem til en løsning på deres problemer.
Altså tip til løsning af etproblemer problem. Så er et tip i stil med "Brugsen har billig leverpostej i uge 21" eller "Hvor køber jeg billige brædder til mit hundehus? Ikke hjemmehørende i Tip kategorien, den slags hører slet ikke hjemme på kandu. Et Tip kunne eksempelt vis være"Sådan plejer du dit vinylgulv", eller "Sådan ændrer du billedet på din låseskærm i Windows 10". Altså et Tip er en slags guide til at løse et problem.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-10-15 06:23

Citat
Er det ude med tips

Burde der ikke stå:
Er det ude med kandu??

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-10-15 09:26

Tak for svaret ingelein.

Også tak til Eyvind og Bent
De sidste 6 points får jeg nok...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-10-15 09:29

Fik points for at lukke, så nu 100004 kandu SPoint...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-10-15 09:36

Er du så glad svendgiversen. Før du lukkede dette spørgsmål, da havde du 100004 point (lommeregneren på kandu må gå forkert)

Hvad er så dit næste mål? 1000 spørgsmål eller at komme på top 10?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-10-15 10:37

Citat
Syntes ikke dit Tip? har meget med det tip at gøre, nærmere en lokal rejse guide.

Citat
Hvad er så dit næste mål? 1000 spørgsmål eller at komme på top 10?

Det er sådanne kommentarer, der er med til at gi`Kandu en stille og uværdig død.

En del herinde, mener åbenbart de udelukkende er sat i verden, for at ydmyge andre. Ikke mindst ans, som vi kun hører til, når svendgiversen skal revses.

Og hvad angår tip: Jeg kan godt forstå, man ikke er interesseret i billig kattemad, hvis man kun har hund. Men så kan man sgu, LADE VÆRE MED AT KOMMENTERE. Men nogle får åbenbart deres mindreværd, stivet af ved at sidde og udgyde gylle i en til dels, anonym forum.

Er det ikke et fattigt liv????

M.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 27-10-15 11:22

Ja, det er for sølle! Desværre for de trods alt mange, som har relevante og gode svar på spørgsmål! Hvorfor bliver min liste over blacklistede længere og længere
Ingelein

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 27-10-15 13:58

Nu fik du lige 10 point mere.