/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Forskellen på Windows 7 og Windows 10
Fra : ElvenaR
Vist : 537 gange
30 point
Dato : 26-10-15 08:39

Hvis man har Windows 7, hvad er så forskellen på den og Windows 10 ?

Hvilke ting er bedre i Windows 10, sammenlignet med Windows 7 ?

Bedre ting ?

Er der ting, som er dårligere ?

Hvorfor skal man skifte til 10 ?

Hvorfor skal man ikke ?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 26-10-15 08:57

der er kun lidt i start menuen når du går fra win 7 til win 10 jeg synes det være en god ide at skifte til win 10 der er 2 ting i det nu er det gratis og der noget med at microsoft er begyndt tvangs opdatere til win 10 ,jeg synes at den fungere godt

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 40 point
Dato : 26-10-15 09:15

Er gået tilbage til 7 da jeg syntes der stadig er en del ´børnesygdomme´ ved 10 samt visse af mine ældre programmer kan finde på at brokke sig - ellers er der ikke den store forskel, bortset fra du skal vænne dig til det
Men det kan bare være mig der syntes det.

Samt der er en masse angående sikkerhed/deling af oplysninger, som du sikkert skal slå fra

Win10 kan hentes ned som en ISO fil, og gemmes til senere brug - at foretrække frem for at opdatere over nettet.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 26-10-15 10:21

Jeg opgraderede min bærbare (HP 630) men den blev meget sløv. Så derfor gik jeg tilbage til Win 7.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-10-15 10:49

Citat
Win10 kan hentes ned som en ISO fil, og gemmes til senere brug - at foretrække frem for at opdatere over nettet.
Men måske kun i 3/4 år.

Min win 10 kommer fra en Vista over win 8/8.1 og er rimelig frisk, på den gamle bærbare. (2008)

Microblød har mere eller mindre overtaget computeren.

I øjeblikket kan der ikke skrues ret meget på win 10, men der dukker nok nogle programmer op, så ejeren af dyret selv kan indstille. Det findes jo allerede til win 8/8.1 og hedder Classic shell.

Win 8.1 er nok den bedste til dato. (XP er udgået og kan ikke regnes med)

Godkendelse af svar
Fra : ElvenaR

Dato : 27-10-15 07:59

Tak for svaret mig-selv.

Samt T*A*K til ALLE i tråden