/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung s 3
Fra : maxima51
Vist : 524 gange
10 point
Dato : 21-10-15 12:12

Min telefon er blevet låst.Hvis jeg tænder,og taster pinkode ind,kommer der en ny boks , her står indtast adgangskode. Har prøvet flere fejlfindings metoder uden held, også indsat nyt simkort.

Accepteret svar
Fra : Hejdu58

Modtaget 20 point
Dato : 21-10-15 12:42

Hvis du sætter et nyt simkort i skal du først bruge dem pinkode deer er til dette simkort, der efter skal du bruge den kode du altid har brugt for at åbne/bruge telefonen.
Hver gang du slukker telefonen helt skal du bruge pin koden først, ellers kan du nøjes med at bruge den kode du bruger til daglig for at åbne den.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 21-10-15 22:13

Ja, det er ganske rigtigt. Med det nye simkort fulgte der pin- og pukkoder. Det er pinkoden herfra du skal bruge.
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : maxima51

Dato : 22-10-15 07:21

Tak for svaret Hejdu58. Jeg har fundet ud af det,genstartede telefonen til fabriksindstilling.