/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
slikker
Fra : Wilsepigen
Vist : 76 gange
20 point
Dato : 19-10-15 12:37

Hej.
min kanin slikker ret tit på mig. og det er stort set overalt, ben, arme, ansigt. Hvad kan det betyde?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-10-15 13:23

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 19-10-15 13:33

Det er sandsynligvis en social ting, et udtryk for at den godt kan lide dig, at den føler samhørighed med dig. Det kan også være fordi du er salt, og den mangler salt, men hvis du giver den tilstrækkeligt med honningkager, burde den ikke mangle salt.

Annuller spørgsmålet
Fra : Wilsepigen

Dato : 19-10-15 15:09

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål