/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Hvordan "renses" Word-dok for rettelser?
Fra : cristian2
Vist : 523 gange
50 point
Dato : 18-10-15 17:36

Når jeg mailer en Word tekst, som jeg har redigeret i, kan modtageren desværre se alle mine rettelser. Hvordan kan jeg "rense" et Word-dokument, så mine rettelser ikke kommer med, når modtageren åbner mit dokument?

(Det skal være uafhængig af, hvad modtageren har slået til og fra under: "Indstillinger" - "Ændringer", "Indsat tekst" eller/og "Slettet tekst")?

Jeg bruger Word 2000 og kører Win7.

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : clou

Dato : 18-10-15 17:59

Undrer mig at modtager kan se dine rettelser, bruger du samme typografi til dine rettelser som dokumentet oprindeligt er skrevet i?

Clou

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 18-10-15 18:56

Ja, jeg bruger sammen typografi.
En anden ting jeg har bemærket: Jeg sender en tekst til en bekendt. Han retter lidt i teksten og returnerer den til mig. Jeg sletter nu ca. halvdelen af teksten. Men teksten består stadig af det samme antal KB, som inden jeg slettede halvdelen.

Det virker som om der "gemmer sig" noget tekst under det jeg kan se. Og selvom jeg har forsøgt at copy-paste teksten over i et nyt dokument, er det stadig lige så "tungt" i det nye dokument som, inden jeg slettede halvdelen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-10-15 19:57
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-10-15 20:16

Hvis du kopierer til et andet dokument, skal opsæning følge med.

Måske du kan gemme i nyt navn > kopiere > og så gemme som det game navn.

Så kan det være at dokument historikken forsvinder.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 18-10-15 21:00

Citat
Hvis du kopierer til et andet dokument, skal opsæning følge med.

Måske du kan gemme i nyt navn > kopiere > og så gemme som det game navn.

Så kan det være at dokument historikken forsvinder.

Netop - jeg plejer at smide teksten over i Notesblok først og igen kopiere teksten derfra og oprette et nyt Word dokument, så er alt som det skal være.

Men stadig mærkeligt at andre kan se dine rettelser

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 28-10-15 14:06

Tak for svaret mig-selv.