/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Findes der en nemmere medieafspiller?
Fra : Oldboston
Vist : 363 gange
100 point
Dato : 17-10-15 11:34

Jeg har i årenes løb brug Windows Media Player til at overføre mange af mine cd'er til computeren. Men jeg synes Windows Media Player er blevet mere indviklet, især efter at jeg fik ny pc fopr et år siden, og det volder mig besvær at finde en rip-funktion i mediaplayer. Jeg synes heller ikke VLC medieplayer er særlig nem at overskue.
Findes der ikke en helt enkel og lettilgængelig version af en medieafspiller, der bare skal bruges til at kopiere CD'ere og senere afspille dem, når man har lyst til lidt baggrundsmusik. Jeg behøver ikke opbygge alverdens arkivoplysninger om kunstnerne eller henvisninger til internationale musiklister el. andet. Måske en gammel version af Windows Media Player, hvis den stadig ligger derude på nettet et sted?

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 110 point
Dato : 17-10-15 12:06

C: højreklik på/åbn drevet og kopier indholdet

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-10-15 12:08
Godkendelse af svar
Fra : Oldboston

Dato : 17-10-15 15:40

Tak for svaret mig-selv. Ja, man spørger, hvor svært kan det være?. Jeg vl også undersøge dit andet svar, som måske også indeholder en god løsning.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-10-15 19:01

SMPlayer spiller alt, dog ikke en spiller jeg bruger dagligt.
Eneste ´lille´ problem som jeg ikke bryder mig om er at den kan være svær at indstille til samme billedstørrelse ved video afspilning, men det er vist også alt.

Ellers findes der også Media Player Classic, den afspiller også alt, mener den er indbygget ellers prøv at H klik på en fil og ÅBN med - ellers findes den K Lite pakken (pas på med hvad der klikkes JA til) har du allerede K Lite, så ligger den i START/ K Lite/