/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hardware i nærheden af Padborg???
Fra : Brassovitski
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 15-10-15 16:39

Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg køber computer hardware i nærheden af Padborg?
Jeg mangler et usb/PCI udvidelsekort/Controller. Jeg har søgt som en gal på nettet, men finder ikke noget brugbart i nærheden af Padborg. Media Markt i Flensborg har noget, men det er alt for dyrt.
Jeg har ikke helt tålmodighed til at bestille på nettet og så vente 3 dage + weekend inden jeg har kortet.

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 60 point
Dato : 15-10-15 16:57

Vi handler normalt i Media Markt og forstår ikke det er for dyrt?

Her er andre muligheder:
http://www.discounto.de/Angebot-Kategorie/computer/Angebote:Flensburg/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-10-15 17:16

billigmedien.dk - varer kan afhentes på den anden side af grænsen tæt på Fleggård industriweg.
Werkstrasse 4
24955 Harrislee, Tyskland

http://www.billigmedien.de/index.php?page=pi&l1=3&l2=42

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-10-15 21:10

Fandt desværre ikke noget hos Billigmedien.
Det billigste kort koster 30 EU, og har kun 2 porte, hos Media Mark.
På nettet kan jeg finde kort med 4 porte til Ca. 75 kr.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 15-10-15 21:14
Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 15-10-15 21:19
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-10-15 23:14

Ja! Det kan sagtens lade sig gøre at købe billigt på nettet, men det var et spørgsmål om her og nu køb, og det kan åbenbart ikke lade sig gøre at købe den slags hardware i omegnen af Padborg. Jeg lukker spørgsmålet og køber et på nettet. Så må jeg jo vente.

Godkendelse af svar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-10-15 23:17

Tak for svaret svendgiversen. Mit første bud ville også være Mediamarkt, men de har ikke det rigtige til den rigtige pris. Jeg må se om jeg ved lejlighed kan finde en butik i Flensborg til en anden gang.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-10-15 10:05

Selv tak,

min kones søn bor også i netop Harrislee,
men han har flere gange hjulpet mig med at handle i Media Markt.