/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Hjælp til ang udbyder
Fra : plutosdk
Vist : 305 gange
10 point
Dato : 21-06-03 22:58

hej i gruppen

jeg kunne godt tænke mig at vide hvem som er seriøs på market ang internet + tv + telefon
som sagt er vi en andels bolige i glostrup som skal til at starte vores eget og det er jo mange penge som man skal invester i det så kunne det være rart hvis der er nogle som kunne fortælle hvilke firma som er seriøs på market
jeg har stillet spørgelsmålet engang før men har ikke rigtige fået svar på det så jeg prøver li engang til
mange tak for de svar der måtte komme
mvh
Tommy

Kommentar
Fra : HoenneDK

Dato : 16-07-03 12:05

Hey Tommy...
Det lader ikke rigtig til at nogen ved noget... Jeg vil give et par bud på det med nogen jeg kun har hørt godt om...

Der er til at starte med www.arrownet.dk - De sku være enormt gode hva angår hastighed og priser...
Ved bare ikke om de har noget med telefoner eller kabeltv at gøre...
Arrownet A/S
Vestre Gade 18
2605 Brøndby
Telefon 3370 5050
Telefax 3370 5051

Så er der DanskKabelTV som jeg selv er under.... Brydes mig ikke om deres support når man som kunde ringer til dem
men det virker som regel som det skal (( Har godt nok deres opstarts problemer her i skanderborg by ))
http://www.dk-tv.dk
Dansk Kabel TV A/S
Taastrupgårdsvej 20
2630 Taastrup
Telefon: 43 32 47 00
Telefax: 43 32 47 01

Det var sådan mine forslag....

Håber det går og du kan bruge det...
hilsen Henrik

Kommentar
Fra : jvscom

Dato : 17-10-04 21:37

Hej Tommy.

Jeg kan se, at du allerede har fået bud på, hvad du skal gøre ang. internet.

Hvad angår telefon, vil jeg som bruger anbefale Telefin, når alle i alligevel skal have bredbånd. De er nemme at snakke med, og kan også lave en god aftale for oprettelse af andelsboligforeninger.

MVH
JVSCOM

Kommentar
Fra : jvscom

Dato : 17-10-04 21:39

Der manglede lige et link og nogle priser til Telefin:

www.telefin.dk
Abbonement: 20 kr./md.
Opkaldsafgift DK: 20 øre
Minuttakst DK: 9 øre/min

JVSCOM