/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Hjælp til at læse en kontrakt
Fra : Fodplejer12
Vist : 442 gange
20 point
Dato : 13-10-15 14:14

Jeg vil gerne betale en advokat for at læse en leje kontrakt til en erhvervs lokale igennem, inden jeg skriver under. Men jeg synes det er lidt pebret med en pris på 3000 kr plus moms for en kontrakt sendt på mail.
Det er en høj timeløn jeg har fuld forståelse for at folk skal have betaling for deres job, men jeg føler jeg bliver ribbet. Bare for at læse 7 sider og sætte flueben eller sige "no go"

Er der nogen der har nogle forslag????

Håber der er nogen der kan svare tilbage i en god omgangstone.
På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 20 point
Dato : 13-10-15 17:45

Du kunne prøve "Advokatvagten" - prøv at Google det i din by...

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 13-10-15 19:55

3000 lyder ikke specielt urimeligt for at gennemgå og rådgive om et erhvervslejemål. Det er rådgivningen, der koster, og det er også den, der kan spare dig for langt større udgifter ved at du fra starten har fokus på problempunkterne. Hvor meget er huslejen pr. år? Er der moms i de 3000 kr?

Godkendelse af svar
Fra : Fodplejer12

Dato : 13-10-15 21:02

Tak for svaret marken84.