/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Sugekop til Eva brødskærer
Fra : persens
Vist : 394 gange
100 point
Dato : 13-10-15 13:31

Hej
Er der nogen, der kender én, som kender ..............som kan give et fif til, hvor man får fat i en ny gummi sugekop til en hånddrevet Eva maskine, da min nuværende er ved at være utæt, og som derfor ikke kan sidde ordentlig fast på bordpladen?
Jeg er ikke interesseret i hints om maskiner med beslag til fastspænding (dem har jeg masser af)!
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-10-15 17:47

Prøv DBA - Den Blå Avis som en mulighed...

Der findes der masser af den slags maskiner.

Kommentar
Fra : pigen_123

Dato : 19-10-15 16:00

prøv guloggratis inde på nettet måske ?

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-11-15 13:58

Hvis ikke du kan finde en på dba eller gul og gratis, skulle du prøve eva trio, som tidligere hed erik mangor, der havde patenterne på maskinerne. Noget blev produceret hos metallic, skive, eksisterer vistnok ikke mere, som var mestre i trykstøbte aluminium-emner til bl.a. eva maskinerne.
Men som sagt, prøv eva trio, som kan findes på nettet !
Held og lykke med din søgen.

ØV4