/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Skærmkalibrering
Fra : johnsvensson51
Vist : 290 gange
500 point
Dato : 13-10-15 09:49

Jeg har en iMac med 27" skærm.
Efter at have opgraderet systemet til OS X El Captain virker systemindstillingernes skærmkalibrering ikke.
Når jeg trykker på "skærm og farve", og starter kalibreringen, er der en masse punkter der ikke kommer frem bl.a. dem hvor skærmen skal justeres. Jeg arbejder en del med foto og plejer at kalibrere skærmen jævnligt.
Er der nogen der kender til problemet?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-15 10:37

Jeg kender ikke Mac maskinerne, men det første der falder mig ind, er om driveren til skærmen skal geninstalleres...........evt om skærmfabrikanten har en der passer til det opgraderede styresystem.

Kommentar
Fra : johnsvensson51

Dato : 13-10-15 11:36

Har prøvet at kigge efter.
Den iMac jeg har, er en skærm med integreret computer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-15 11:39

En af dagene, vil jeg spørge min søn som vist nok har en af de integrerede imac

Kommentar
Fra : johnsvensson51

Dato : 13-10-15 11:46

Lyder godt, det er de unge vi skal have fat i.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-15 19:36

Tja det lyder ikke så godt alligevel.........................han kører Windows på den computer.
Og han kender ikke noget til kalibrering.

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 28-10-15 09:43

Hej John, hvis du har Facebook, er der en side der med mange gode tips til imac og andre mac, den er her
https://www.facebook.com/groups/177629102247453/