/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Trashmail?
Fra : ingelein
Vist : 714 gange
30 point
Dato : 13-10-15 00:05

Jeg er blevet gjort opmærksom på
Www.byom.de
Her kan man få en trashmail, hvis man har brug for en fake mail adresse. Nyttigt ved websider, som vil have min mailadresse for derefter at fylde min mailboks op med reklamer og junkmails.

Den side jeg henviser til er på tysk - ok for mig, måske findes der noget lignende på dansk?
Ingelein

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-10-15 00:57

Siden oversættes ligesåfint med Google Chrome

Citat
byom.de Trash mail: engangs e-mail med en forskel!
Træt af spam og nysgerrige og hjemmesider? Du skal bare have en kort Fake email adresse for at logge et sted? Hurtigt, nemt og sikkert?

Bare bruge nogen byom.de @ - adresse. Må ikke bekymre dig om dine data, efter en time, de vil blive slettet automatisk og permanent. Eller gør de slukkede sig selv med et enkelt klik. Alle e-mails til denne adresse kan du læse her:

Her indtaste e-mail-adresse (uden @ byom.de)
Deine Adresse / ID
@ Byom.de
Vores engangs e-mails sig til dine behov tilpasse:
NYHED: Hvor sikker vil være din disponible adresse?
Hvor lang byom.de bør gemme dine e-mails?
NYHED: byom.de er blokeret?
Hvorfor byom.de og ingen anden Trashmail - side?
Sikker!
Dine beskeder vil blive krypteret og lagret i et sekund længere end angivet. Vi er afhængige af moderne, sikker software og server-infrastruktur, vil du også modtage dine e-mails så hurtigt og pålideligt som muligt. Desuden vil alle beskeder blive krypteret med SSL.
Hurtigt!
Vi ved ikke, hvordan du er, men vi kan ikke lide at vente. Hvem har ikke noget imod det konstant genindlæse, indtil en e-mail er her endelig? Hvornår har du med din byom.de engangs e-mail-adresse, der er registreret et eller andet sted, kan du læse din email i split sekunder!
Bare indtaste adressen i søgefeltet, og beskeden du automatisk vist som det ankommer. Vent et sekund længere end nødvendigt!
Anders!
Vi ønsker at være anderledes, en rigtig Trashmail alternativ. Sikrere, hurtigere, mere komfortabel. Og vi arbejder bag kulisserne til nye funktioner, der gør byom.de stadig einmaligeren Email til en tjeneste. Derfor holde tilbage til svundne tider, er det bestemt værd!
Mere information

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-10-15 01:11

Du kan jo også sagtens danne en fake mail adresse med f.eks. https://www.yahoo.com/

f.eks. som min:

Orla Frøsnapper orlafrsnapper@yahoo.com

Den bruger jeg til reklame mails og til dem der vil sælge mig et eller andet

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 13-10-15 09:34

@marken 84

Tak for google oversættelsen. Denne gang var den rimelig forståelig. Man kan da forstå, hvad det drejer sig om. Tysk er imidlertid MIT 2. modersmål, jeg er født i FLENSBORG af danske forældre, så tysk er font nok for mig.

Yahoo fake adresser kendte jeg ikke. Mon der er ret mange, der gør det? Kan man modsat byom adressen have den i længere tid?
Ingelein

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 30 point
Dato : 13-10-15 10:24

Yahoo adressen gælder indtil du sletter den.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-10-15 10:46

Oversættelsen var egentlig også bare ment som en service for de som ikke kan læse tysk

Citat
Yahoo fake adresser kendte jeg ikke. Mon der er ret mange, der gør det? Kan man modsat byom adressen have den i længere tid?

Ja, det er jo egentlig en ganske almindelig Webmail adresse - du bestemmer jo selv hvem du i realiteten er/vil være - hvis du f. eks. bestemmer dig for at hedde Ingerlise i stedet for, opretter du bare en adresse med det navn - ingen kan jo tjekke om det er rigtigt.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 13-10-15 13:41

Har da blot oprette en Gmail adresse som jeg bruger til den slags den har fungeret siden 2007, og jeg er sluppet for meget reklame!

Clou

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 13-10-15 14:22

En gmail adresse fungerer jo ikke som en trashmail adresse. Den trashmail adresse hos byom.de som jeg nævner, fjernes igen efter 1 time. En gmail er der stadigvæk og når du går ind på din gmail konto, har du tonsvis af reklamemails.
Ingelein

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-10-15 14:53

Jeg synes nu at Gmail er gode til at smide dem direkte i trash mail folderen.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 13-10-15 16:27

Bille1948
Det her drejer sig ikke om en trash eller spam folder, det er selve adressen der er trash! Du har ikke forstået det rigtigt!
Ingelein

Kommentar
Fra : clou

Dato : 13-10-15 17:28

Ok - jeg tømmer min Gmail konto med jævne mellemrum - gjorde det lige nu, der lå 57 mail

Clou

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 13-10-15 18:55

Jamen jeg selv har da også en gmail, som jeg bruger til at logge på f. eks. blogger og google. Har også købt nogle fotobøger osv. med den adresse, men der kom rigtig mange tilbud på det ene og det andet fra Photobox - næsten daglig - og fred være med dem på min gmail konto. De popper jo ikke op i min "normale" tdc mailboks. Gemalen bruger kun sin gmail - men han får næsten ingen post bortset fra Borger.dk Han gider ikke PC
Ingelein

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-10-15 19:36

ingelein, du er en snu lille rad med hjernevindingerne iorden.

Dit TIP,(for det mener jeg det er, som du kunne høste point på) vil jeg efterprøve. Lyder godt.

M.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 13-10-15 19:49

Hej Mosebaek
Tak for komplimentet - hvis det altså ikke var ironisk ment . Men jeg har foreløbig fået nok af at komme med tips, så længe folk som for_lækker ikke kan finde ud af at bedømme tippet, men personen bag. Hvorfor har kvajpander lov til at være med her - Ok blacklistning er en mulighed.
Ingelein

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-10-15 21:16

Citat
hvis det altså ikke var ironisk ment

Det er skam ærligt ment.

Jeg er helt enig med dig, med hensyn til tip. Et tip kan jo ikke være brugbar for alle. Men så kan man jo bare lade være med at bedømme det. Sværere er det jo ikke. Men som du antyder, er der mange der ikke kan finde ud af dette......går efter "Tipperen", i stedet for tippet.

Der er jo efterhånden også langt mellem tips, her på Kandu. Og det er jo nok af nævnte grund.

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-10-15 21:49
Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 13-10-15 22:43

Mit spørgsmål var:
Citat
måske findes der noget lignende på dansk?

Det er heller ikke alle som kan læse og forstå engelsk
Ingelein

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-10-15 04:50

Citat
Gratis Spam Blocker

. Brug vores anonyme e-mail-tjeneste for at beskytte din private e-mail-adresse fra at blive spammet. Mens en konventionel Spam Blocker beskytter dig mod indkommende spam emails, er myTrashMail.com beskytter dig mod fremtidige spam Bruger online: 3162

Hvordan det virker

Hver gang du bliver bedt om en e-mailadresse for at tilmelde dig et nyhedsbrev, tilmeld på et forum, osv, bruge en fantasi mail med en af vores aktive domænenavne (se listen aktiv / inaktiv E-mail-domæner ovenfor) Eksempel Email Adresser:

testing123456@mt2015.com
myAnonymousEmailbla12@mt2015.com
I tilfælde vil du modtage en e-mail (en bekræftelsesmail, en seriel kode osv), bare besøge myTrashMail.com og samle den op her. Du behøver ikke at registrere en konto hos os, ej heller har du brug for nogen adgangskode. Din konto er oprettet på flue. Denne måde kan du blokere spam, før den når din private e-mail-konto. Din Spam Blocker derhjemme siger TAK! Brug for mere info? Anonym Email, din Spam Blocker [FAQ]

Du finder ikke den slags GRATIS service på Dansk, har søgt i flere år. men det er jo også besværligt at få vist siden på DK med Crome/ andre.

Som andre er inde på - få en anden Google/anden konto til den slags, alt andet er vel for at være besværlig.
Har selv mange Gmail adresser som bruges dels som backup af vigtige ting og sager, samt til at få leveret SPAM på.

Yahoo.dk/ com, har en service med 2 mails på samme konto (login) - om den er særlig kendt ved jeg ikke, men jeg bruger den engang imellem.

ENDVIDERE er den slags SPAM konti (service) som regel TABU for dem du gerne vil undgå SPAM fra, da de har valgt at blokkere for deres mails - med andre ord du kan ikke bruge deres service da de kræver en ? gyldig mail adresse hvor de kan sende oplysninger til - så med mindre det er for at undgå visse reklamer i DK, er dens slags som regel intet værd.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-10-15 12:15

Hvis du har en Yahoo mail så kan du oprette alle de engangs mail adresser du vil
Klik på Indstillinger og i vinduet som åbner klikker du på Sikkerhed og opretter et basisnavn, de engangs adresser du opretter kan slettes hvis de begynder at modtage spam uden at påvirke din Yahoo mail

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 18-10-15 09:20

Tak for svaret Bille1948.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-10-15 16:55

Tak for point