/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kontaktpersoner
Fra : okjk
Vist : 306 gange
100 point
Dato : 11-10-15 08:04

Bruger windows 10 - og WLM som mail. I mit adressekartotek står der mere end 2500 personer - der er mange dubletter - tror endda hele arkivet står der dobbelt hvordan fjerner jeg dem på en fiks måde - jeg kan se man kan lave noget oprydning hvor alle dubletter listes op - men så skal man fjerne flueben ved dem og det er altså rigtig mange - håber på en mere tilgængelig metode. Påforhånd tak.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 11-10-15 10:13

Hvad er WLM?
Ingelein

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 11-10-15 10:25

WLM=Windows Live Mail

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 11-10-15 10:39

Tak Bille. Jeg er stadigvæk ved OUTLOOK
Ingelein

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 11-10-15 11:29

Med al respekt kære venner kunne i så ikke maile privat - jeg håber jo stadig at der bliver svaret på spørgsmålet når jeg får meddelser - og er mindre interesseret i de private kommentarer omkring andre ting

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-10-15 16:04

Log ind på din Outlook (Hotmail) konto med browseren og klik på Personer klik på Administrer og klik på Ryd op i kontakter, så bliver alle med mere end 1 visning vist og du kan fjerne dem du ikke bruger.
Du kan ikke fjerne dubletter direkte i Windows Live Mail
https://mail.live.com
eller
https://people.live.com

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 11-10-15 17:15

Det er jeg med på o.v.n. Men at skulle sidde og fjerne over tusinde personer det var for at undgå dette jeg søgte en fiks metode - men det er slet ikke sikkert det kan lade sig gøre på andre måder.