/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Fonts / Spørgsmål
10  Bille1948 320
Ændre størrelse på skrifter i Word 2000
Fra : ElvenaR
Vist : 402 gange
30 point
Dato : 10-10-15 17:15

Hvordan er det nu, at man ændre størrelse på skrifter i Word ...
Jeg mener det er Word 2000.

Mener IKKE de automatiske, men nogle størrelser, som man selv bestemmer, som ikke er "indbygget". Hvis I forstår, hvad jeg mener .. ? !

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-10-15 18:50

Nej, forstår det ikke. Uddyb venligst.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 10-10-15 18:54

Du kan bare skrive et nummer i "boxen" med størrelser, hvis størrelsen ikke er på listen.

MVH

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 30 point
Dato : 10-10-15 19:03

Hvis du ikke har ikonet bag en af pilene oppe i menuen, skal du gå til formater i menuen.
Har du ikke menuen skal du oppe til højre klikke på værktøjet og lave hak i vis menu.

Godkendelse af svar
Fra : ElvenaR

Dato : 11-10-15 07:47

Tak for svaret Eyvind.

Nu virker det ! - Dejligt ....