/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Papirkurven i Win 10.
Fra : spimmer
Vist : 589 gange
200 point
Dato : 10-10-15 12:13

Hej.
Jeg kan ikke finde Papirkurven i Win 10. Hvad gør jeg`
spimmer.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-10-15 12:36

Display My Computer, Recycle Bin Icon on Windows 10 Desktop
http://www.sysprobs.com/display-my-computer-recycle-bin-icon-on-windows-10-desktop

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 210 point
Dato : 10-10-15 12:38

Citat
Hvad gør jeg
Opretter en ny genvej fra originalen.
Den er i drev C og hedder
Citat
C:\$Recycle.Bin
åben den mappe der ligger Papirkurv som du kan højreklikke på og oprette en genvej på skrivebordet.
Du skal indstille mappevisning så den viser skjulte filer og beskyttede operativsystemfiler skal også vises, ellers kan du ikke se de nævnte mapper

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-10-15 12:52

Eller åbn den fra Stifinder!
http://peecee.dk/upload/view/453833/full

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-10-15 13:15

Og for at få papirkurv vist fast i Stifinder

Recycle Bin in Navigation Pane - Add or Remove in Windows 10
http://www.tenforums.com/tutorials/7299-recycle-bin-navigation-pane-add-remove-windows-10-a.html

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 10-10-15 13:32

Det kan godt være, at jeg er lidt tungnem, men når kommer ind i Recycle.Bin, så får jeg en tom mappe. Der er ingen mulighed for at få skjulte filer eller at gemme det på skrivebordet.
spimmer.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-10-15 13:38

Tjae hvis du absolut KUN vil bruge o.v.n.'s forslag så kan man jo ikke hjælpe!

Nu er jeg kommet med 3 måder at åbne/vise den på

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-10-15 13:41

Prøv nu først den nemme måde som Klaudi forklarer

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 11-10-15 10:47

Tak for svaret o.v.n..