/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Større hul granitbordplade
Fra : Ervi74
Vist : 703 gange
20 point
Dato : 05-10-15 18:15

Hej
Nogle der ved om det er muligt at få lavet et hul i granitbordplade større til indbygningskogeplade uden at tage den helt af. Og hvor omfattende det er, og hvem der udfører nogle sådanne indgreb?
Mvh
Lars

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 30 point
Dato : 05-10-15 18:21

Det kan du selv gøre, en vinkelsliber med en diamant klinge, ok det sviner nok en del,
du kan evt komme vand på, det sviner os, men støver ikke så meget!

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 05-10-15 18:25

Hvis du har en vinkelsliber (500,- i den nærmeste byggemarked) og en diamantskæreskive (250,- samme sted) kan du selv gøre det. Det kan sagtens gøres mens pladen sidder på sin plads, men det sviner så meget at du vil ønske at du havde taget bordpladen ud i det fri. Hvis ikke du har mod på at gøre det selv, så ring til en tømrer.

Godkendelse af svar
Fra : Ervi74

Dato : 05-10-15 19:16

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-10-15 19:31

velbekomme

Kommentar
Fra : Ervi74

Dato : 05-10-15 21:00

Også tak til dig fun2