/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
opdateringer
Fra : Nul7
Vist : 565 gange
50 point
Dato : 04-10-15 16:11

Mig igen, kan det passe, at der kan være over 200 opdateringer til en win.7.
Jeg har startet op fra fabriksindstillingen

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 04-10-15 16:17

Det lyder af mange, men det kan godt passe hvis du starter totalt fra ny af

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-15 16:27

Det er jo længe siden, at win startede med at opdatere..........så det lyder meget normalt.
Ellers hent en servicepack her.
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows7/learn-how-to-install-windows-7-service-pack-1-sp1.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 04-10-15 16:47

service pak 1 er allerede installeret står der under computerens egenskaber.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-10-15 19:52

Der er forskel på opdateringerne - nogle er ´frivillige´ og ikke nødvendige og så er der de ´vigtige´, du kan selv vælge hvad du vil have.

Ellers syntes jeg det er mange, da jeg sidst prøvede at opdatere min Win7 var der knap 50 i alt, og der havde jeg ikke opdateret i flere år

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-15 20:21

Ja - Servicepack 1 følger med nogle nyere windows 7, så den fulgte med da du reinstallerede.
Og det var vel ikke bare 200 MB den ville lægge ind.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 05-10-15 10:13

Den er begyndt at arte sig, - men når den starter ser alt ok ud, men fryser fast når jeg vil arbejde med et program, når jeg så genstarter igen er alt tilsyneladende som det skal være.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-10-15 21:57

Slå AUTOMATISKE opdateringer FRA og se hvad der sker...

Tvivler på at det er dine opdateringer der skaber ´dine´ problemer - nærmere en DRIVER/ tilsluttet hardware der driller din PC

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 07-10-15 11:24

Jeg slutter af nu og siger alle tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 07-10-15 11:25

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-10-15 17:38

velbekomme