/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ikkerhedskopiering
Fra : okjk
Vist : 540 gange
100 point
Dato : 03-10-15 14:13

Windows 10.
Under Sikkerhedskopiering - er min maskine sat til "til" - jeg gik ud fra alt så var i orden - - nu ser jeg så at der også findes en mulighed mere nemlig sikkerhedskopiering i windows 7 som der står nedenunder - er dette punkt udelukkende hvis man skal hente en gammel sikkerhedskopi eller skal den også sættes til at lave sikkerhedskopi jævnligt. Håber det er tilstrækkeligt at maskinen er sat "til" På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-10-15 14:16

Hvor ligger den den "sikkerhedskopi"?

På din HD, for så er det jo så som så med sikkerheden, hvis den står af.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-10-15 16:52

Du har jo muligheden OneDrive - den sikkerhedskopierer jo alt hvad du beder den om i skyen...

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 03-10-15 17:48

Hmm mit spørgsmål går på om man skal bruge begge de to muligheder der tilbydes i windows 10 ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-10-15 18:06

Citat
om man skal bruge begge de to muligheder der tilbydes i windows 10 ?

Tvivler på at din Win10 tager backup af din 7? når den ikke bruges, men ved det ikke.
At du lader det foregå automatisk ville jeg aldrig gøre - jeg ville lave en backup fra alt var iorden og gemme den, og så kan du ellers sætte den til at gøre som det passer den.

Selv bruger jeg Aomei, så ved jeg hvad der foregår:
http://www.backup-utility.com/free-backup-software.html

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-10-15 18:08

Citat
Under Sikkerhedskopiering

OK, jeg snakker om en systemafbilding.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 03-10-15 18:14

Citat
sikkerhedskopiering i windows 7 som der står nedenunder - er dette punkt udelukkende hvis man skal hente en gammel sikkerhedskopi

Lige netop, det er hvis du har lavet en systemafbilding af din gamle 7er, så kan du klikke der og så indlæse den!

Kontrolpanel\System og sikkerhed\Sikkerhedskopiering og gendannelse (Windows 7)

Godkendelse af svar
Fra : okjk

Dato : 03-10-15 21:10

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-10-15 09:08

velbekomme