/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
jeg har installeret windows 10
Fra : katin
Vist : 435 gange
100 point
Dato : 01-10-15 20:18

efter at have opdateret 8,1 til 10 har jeg fået en kode på startskærmen.
hvordan fjerner jeg koden da jeg jo ikke kan åbne computeren

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-10-15 21:01

Når du er på Startskærmen taster du
WIN-logo+R så åbner Kør boksen, her skriver du netplwiz i feltet Åbn: og klikker OK

Nu åbner Brugerkonti skærmen her skal du fjerne markeringen i
Brugere skal indtaste et brugernavn og en adgangskode for at bruge denne computer
klik på dit brugernavn og så klik OK

Nu får du en prompt, hvor du skal indtaste adgangskoden for brugernavnet.
Indtast adgangskoden, og bekræft adgangskoden.

Men det kræver jo at du kender din kode!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-10-15 21:22

Har du prøvet med den kode du havde til win 8,1

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 02-10-15 03:03

Det er den samme kode, er der tal i koden skal Numlock aktiveres først ved brug at taltastatur.