/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Windows live mail ikke åbne mails
Fra : susss
Vist : 442 gange
300 point
Dato : 01-10-15 18:53

Ved ikke om det skulle under pc-er...Mit spørgsmål er...Hvordan eller hvor stiller jeg inde i Windows live mail for at få den til at lade være med at åbne en mail når jeg markere den for at slette den evt virus mail der nogen gange kommer ind ...mine mails er lukket..men når jeg vil tage og flytte den til papir kurven åbner den teksten ..og det er noget skidt hvis det er en farlig virus som f.eks Crypto locker som vi lige er blevet advaret mod. Håber nogen kan hjælpe her

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-10-15 19:57

Du kan styre det fra gmail.
www.google.dk
Opret en gmail og tilføj din live mail.(evt. om vidersend)
Nu kad du krydse af og smide ud uden at den åbnes.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-10-15 19:58

Der sker ikke noget ved at mail kan ses, du skal bare lade være med at klikke på noget i en mistænkelig mail!

Højre-klik på uønsket mail og vælg slet, tøm mappen slettet post på samme måde!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-10-15 20:06

Er det web livemail så kører du musen op på linjen med mail,
så dukker der 3 ikoner op, bla.a. en skraldespand,
klik på den, så ryger mail direkte ud, uden at den åbnes!

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 300 point
Dato : 01-10-15 20:09

Ser så'n ud på web-mail
http://peecee.dk/upload/view/453617/full

Kommentar
Fra : susss

Dato : 01-10-15 20:36

Nej er ikke på webmail har den som man bruger outlook.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-10-15 20:37

Lige en mere, du kan slå læseruden fra i windows live mail programmet,
åbn wlm, klik på fanen Vis og klik så på ikonet Læserude og vælg Slå fra,
så skal du dobbelt-klikke på mail for at åbne den!

http://peecee.dk/upload/view/453618/full

Kommentar
Fra : susss

Dato : 01-10-15 20:37

Tak til Jer begge to..så går det nok at jeg bare højre klikker og trykker slet

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 01-10-15 20:38

Tak for svaret Klaudi.tak for hjælpen så kan jeg sove igen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-10-15 20:39

Nå for den da, spildt arb, overskrift sagde jo windows live mail, så troede det var det program!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-10-15 20:40

velbekomme, det kan sikkert os lade sig gøre den med læseruden i Outlook!

Kommentar
Fra : susss

Dato : 02-10-15 06:20

Nej jeg bruger windows live mail...ikke outlook..det var bare for at fortælle om outlook

Kommentar
Fra : susss

Dato : 02-10-15 06:21

Men er du sikker på hvis man får en mail fra Crypto locker at jeg ikke har åbnet den når jeg vil slette den ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-10-15 06:55

Så længe du ikke klikker på noget i mail installeres der ikke noget, og sørg for at have et opdateret antivirus program!

Kommentar
Fra : susss

Dato : 02-10-15 09:47

Jeg har et opdateret virus program...de skriver nemlig at ingen virus programmer ´kan holde den tilbage hvis man først har åbnet den..okay tak for din hjælp God weekend

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-10-15 10:46

Selvtak og ilm