/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Update til win 10 vil smadre bootcam/Mac
Fra : ingelein
Vist : 427 gange
100 point
Dato : 01-10-15 14:29

Hej
Det er bare så irriterende med den pop -up som beder en om at reservere win 10. Jeg kører win 7 på en delt Imac. Her kan man ikke bare opgradere, og win 7 er den sidste OS man kan køre i bootcamp. Hvordan kommer jeg af med pop -uppen. Har også læst mig til at win 10 også uden installation smider en masse mapper og filer. Hvilke? Og hvor finder jeg dem?
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 01-10-15 14:30

Undskyld - skal være bootcamp
Ingelein

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-10-15 14:43

How to remove the Windows 10 GWX upgrade nonsense
http://www.dedoimedo.com/computers/windows-7-to-10-gwx-how-to-remove.html

How to Remove “Get Windows 10” App and Its Icon from Taskbar?
http://www.askvg.com/how-to-remove-get-windows-10-app-and-its-icon-from-taskbar/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-10-15 14:45

Der er 2 mapper i roden af systemdisken hvor win 7 starter fra, du skal ind i stifinder og vælge at du vil se skjulte filer og mapper for at se dem!

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 02-10-15 11:56

????????
Du kan da sagtens køre win 10 i bootcamp på en iMac
https://support.apple.com/en-us/HT204990

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 02-10-15 17:21

Tak for svarene
EXTERMINATOR - det vidste jeg ikke, fordi jeg tidligere har fået besked om at jeg ikke kunne opgradere til Win 8,1, men måtte nøjes med Win 7 - (fra XP).
Har ikke mod på det lige nu, håber at høre fra andre, hvordan Win 10 er. Der er så megen negativ snak om Win 10 i omløb.
Hvordan vurderer du Win10?
Ingelein

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-10-15 17:53

Glemmer du ikke noget?

Nåe ja, det er jo hvad man kan forvente fra din side?!

Citat
Hvordan kommer jeg af med pop -uppen. Har også læst mig til at win 10 også uden installation smider en masse mapper og filer. Hvilke? Og hvor finder jeg dem?
Ingelein

How to remove the Windows 10 GWX upgrade nonsense
http://www.dedoimedo.com/computers/windows-7-to-10-gwx-how-to-remove.html

How to Remove “Get Windows 10” App and Its Icon from Taskbar?
http://www.askvg.com/how-to-remove-get-windows-10-app-and-its-icon-from-taskbar/

Der er 2 mapper i roden af systemdisken hvor win 7 starter fra, du skal ind i stifinder og vælge at du vil se skjulte filer og mapper for at se dem!

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 02-10-15 19:04

Klaudi,
Er du nu ude med ragekniven igen? - Jeg er i sommerhus og har ikke mulighed for at afprøve/udskrive det forslag du kommer med. Har kun Ipad med!!!!!
Ingelein

Hvis du altid skal komme med sure opstød, så lad være med at svare mig - det har jeg jo skrevet tidligere. Pointsyge????????=?=

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-10-15 19:15

Ja jeg begik jo en fejl, jeg havde ellers lovet mig selv at jeg IKKE ville svare på flere spørgsmål fra dig, men jeg havde selv brugt den med at fjerne den skide besked, og så glemte jeg det squ'

Og jeg ved ikke om det er dig der er syg eller hva'
Pointsyge????????=?=
Det er jeg da ved at tro!

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 11-10-15 10:09

Tak for svaret EXTERMINATOR.