/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Prepering to play cs... (cs 1.6)... hjae~
Fra : birg0067
Vist : 311 gange
200 point
Dato : 21-06-03 16:38

når jeg starter steam, og starter cs, så står den bare på "prepering to play counter strike", i åre vis næsten. Og så når den endelig går videre til opdating cs(kun nogengange den går videre), så står den der og klor igen, og kommer ingen steder. Hvad kan være problemet.

Kommentar
Fra : jesp3914

Dato : 27-06-03 09:46

det kan være at dit internet eller steam funker ik ordenligt eller skal du bare lade den opdater

Det kan være dit internet der er blevet langsom lige som mit i steam

Håber det vil virke

Kommentar
Fra : jesp3914

Dato : 27-06-03 11:09

eller kan det være at du sidder med et for lang netværk ledning fx nu kører jeg på 20 cm fra internettet så nu kører det VIRKELIG hurtigt

Kommentar
Fra : birg0067

Dato : 27-06-03 15:06

ok