/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Apps til kamera; Samsung Galaxy S4 zoom
Fra : boyelauritzen
Vist : 355 gange
92 point
Dato : 30-09-15 15:17

Er det muligt at skrive egne Apps til (Android) kamera/mobil; Samsung Galaxy S4 zoom.
install.appinventor.dk foreslår at man vælger "Trådløs installation" men hvilke "Google Play" bør installeret først for at kunne installere MIT AI2 Companion.

Men jeg finder ikke valgmuligheden på program manageren ?

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 30-09-15 16:08

Lyder som et spændende projekt.
Hvor er det du går i stå? Er Google Play ikke på kameraet?
Mvh
Janus

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 30-09-15 16:15

Citat
Er det muligt at skrive egne Apps til (Android) kamera/mobil; Samsung Galaxy S4 zoom.

Ja

Citat
men hvilke "Google Play" bør installeret først for at kunne installere MIT AI2 Companion.

Ikke nogen (ud over naturligvis play butik), har lige testet med en Galaxy 2, installerer fint.

Citat
Men jeg finder ikke valgmuligheden på program manageren ?

???? ikke forstået

Accepteret svar
Fra : JanusN

Modtaget 92 point
Dato : 30-09-15 16:33

Jeg kan se i manualen for kameraet at "Play butik" eller "Play store" ikke nødvendigvis er installeret.
Det kan du så omgå ved at følge denne vejledning:
http://www.howtogeek.com/140239/how-to-download-apk-files-android-apps-from-google-play/
Mvh
Janus

Godkendelse af svar
Fra : boyelauritzen

Dato : 01-10-15 11:30

Tak for svaret JanusN.

Ja, jeg kunne via Play Butik installere MIT AI2 companion

Nu er næste problem at når jeg kører program bad den om en QR Code ?
- Jeg har blot bedt om at program selv scanner efter QR code!
Nu blinker en lodret rød linie og nogle stjerner blinker.

Men ellers virker det som om mobil er gået i loop ?