/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Film fra Win10 til SMART TV via netværk
Fra : PeterPeter
Vist : 317 gange
20 point
Dato : 24-09-15 15:26

Kære alle

Jeg har 2 computere som jeg netop har opgraderet til Windows 10.
Alt fungerer - umiddelbart.

Jeg har også et Phillips SMART TV med netværks ledning i.
Kan bruge SMART funktionaloiteterne fint.

Jeg ønsker at se film på fjernsyn, som ligger på min computer.

Det har tidligere kunne lade sig gøre - men nu kan jeg slet ikke finde ud af det !!!!

Hvad skal jeg gøre, således at når jeg trykker "Netværk" inde på mit fjernsyn, så kan jeg se en mappe der er delt på computeren og på den måde se en film der fysisk ligger på harddisken på min computer !!!

Kan overhovedet ikke finde ud af det - Har prøvet alt muligt, så jeg håber virkelig nogen vil hjælpe med en god guide !!!

TAK TAK TAK - På forhånd TAK

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-09-15 14:14

Prøv at åbne Kontrolpanel og gå til Netværk og internet, videre til Netværk og delingscenter, videre til Avancerede delingsindstillinger, rul ned og klik på Alle netværk, der finder du punktet Mediestreaming og klikker på Vælg indstillinger for mediestreaming, sørg for at der er markering ved: Tillad ud for Philips TV