/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
win 10
Fra : kivi
Vist : 692 gange
100 point
Dato : 21-09-15 10:13

i stifinder er der en som hedder hurtig adgang med en del mapper hvor af der nogen som jeg vil slette hvor gør jeg det for man kan ikke slette ved at højre klikke på dem ???

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 21-09-15 10:29

Under kontrolpanel > fjern program

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-09-15 11:47

Når du højre klikker på en mappe i "Hurtig adgang" kan du ikke slette noget med du kan vælge "Frigør fra Hurtig start" så vil mappen forsvinde i "Hurtig start".
Er det programmer du vil afinstallere skal du i Kontrolpanel som du plejer.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 21-09-15 11:51

De steder jeg har skrevet "Hurtig start" skal være "Hurtig Adgang" så du får det lige igen:

Når du højre klikker på en mappe i "Hurtig adgang" kan du ikke slette noget men du kan vælge "Frigør fra Hurtig adgang" så vil mappen forsvinde i "Hurtig adgang".
Er det programmer du vil afinstallere skal du i Kontrolpanel som du plejer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-15 12:50

'Hurtig Start' ('Quick Launch') er de ikoner du har liggende nederst til venstre på proceslinjen.
De ikoner til højre, ved siden af 'Uret', hedder 'Systembakke' ('Systemtray').
Sådan har det ALTID været
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-15 12:55
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-15 17:33

Åbn Stifinder,
højreklik på Hurtig adgang og vælg Indstillinger,
under Beskyttelse af personlige oplysninger kan du klikke på Ryd for at fjerne oversigten,
og vælge om der skal vises senest anvendte filer og mapper i Hurtig adgang.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-15 17:43

Er det en enkelt fil/mappe, så højreklik og vælg Fjern fra Hurtig adgang, som os bentjuul skriver..

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 22-09-15 07:46

Tak for svaret bentjuul.