/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mailproblemer med Avast
Fra : Toms_taxa
Vist : 306 gange
50 point
Dato : 19-09-15 06:33

Hej

Jeg ville prøve AV programmet Avast i aftes - det skulle jeg nok ikke have gjort.

Det betød at min Outlook 2007 nærmest gik i sort den vil ikke hente mails fra mit domæne.

Så prøvede jeg at oprette en ny mailadr. lige lidt hjælper det.

Jeg har fjernet Avast igen - men der kommer en fejlkode på 15 linjer i min Outlook

Er jeg mon den eneste med dette problem?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : kj

Dato : 19-09-15 10:23

Din fejl ligger måske et andet sted, har du andre virusprogrammer liggende så der måske er konflikt.
Jeg har brugt avast helt tilbage fra WIN NT og henover Win 2000, Win XP og nu Win 7, Outlook Express, Outlook og nu Live Mail, men har aldrig haft problemer. Hvis du har haft et andet virusprogram kørende, er det højst sandsynligt at der er sket ulykker(konflikt) under installation

Kommentar
Fra : Toms_taxa

Dato : 19-09-15 10:52

Desværre - jeg har ikke haft andre programmer

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-09-15 15:26

Citat
men der kommer en fejlkode på 15 linjer i min Outlook

Så er det en fejl i dit program - det kunne være at Avast havde blokkeret/slettet en fil den syntes var skadelig, uden at du har lagt mærke til det - det sker tit når man ikke kender et program, især AV programmer.
Prøv at genistaller/reparer Outlook

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-09-15 22:46

Har du afinstalleret avast eller bare pillet det ud.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-09-15 23:06

Gå til et gendannelsespunkt før installation af AV

Kommentar
Fra : kj

Dato : 20-09-15 10:10

Gendannelsespunkt, eller download REVO UNINSTALLER(gratis) og afinstaller avast og prøve at gen-installere.

Kommentar
Fra : Toms_taxa

Dato : 20-09-15 10:58

Avarst er afinstalleret helt efter bogen

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-09-15 00:48

Citat
bare pillet det ud.

En ´buggemand´ eller?

Godt man ikke tager back-OPPPPPPPPPPPP

kunne ikke lade være..