/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ditech -problemer med policen?
Fra : streaming
Vist : 358 gange
140 point
Dato : 21-06-03 12:32

Jeg har en aprilia ditech LC ... ditech`en bliver jo lavet med knækpotte, og hvordan skal jeg overbevise policen om at det er original potte der er på hvis han ikke ved en hat om det? .. nogle der er blevet stoppet med orig. udstødning på en ditech.. hvad sagde han ? ..

Hvad kan man få en ditech`er til at rende med en 30`er box .. hvis man bare leger lidt med vario og kobling ? ..

Kommentar
Fra : madsmads15

Dato : 21-06-03 21:51

Du kan nemt få den til at rende de 80-90 km/t ved at fjerne begrænsningerne; i vario og kobling.
derudover skal du også putte en polini vario i, derefter burde den gerne rende ovenstående plus et godt solidt optræk. Hvis du bare overholder fart skildringerne burde du ikke blive stoppet af politiet, de vil heller ikke opdage den er tunet. Det med udstødningen tjekker de sjællent.

Kommentar
Fra : lyngeled

Dato : 23-06-03 22:23

Jeg har den samme på min B491. Jeg blev stoppet en gang hvor manden mente det var en tunudstødning. Jeg sagde den var original, han sagde noget med at den lignede "en gianelli". Men han virkede som om han troede på det.

Jeg tror som regel at de ikke ved særligt meget om det tekniske, men en knækpotte giver lidt mere opmærksomhed. Man kan købe mere diskrete potter som yder godt. Jeg har prøvet en metrakit, men jeg kender andre der kører med hebo. der findes sikkert flere gode.

LL

Kommentar
Fra : cclaus63

Dato : 07-08-03 00:13

ved pgo sidder der en hvidt skilt nede i styrthjælms boksen og der er afbillede en motor med ca 8 nr
og der er et nr for udstødning som henviser til et nr som er banket ind i udstødnigen
en af mine kammerater har lige købt en nye gilera runner og det er det samme
vh cc

Kommentar
Fra : Sandemar

Dato : 03-01-04 22:09

Der er stemplet et nummer ind i udstødningen. Du kan bare sige at de kan tjekke det. Så har de ikke mere at skulle have sagt :D Men de plejer sjældent at tjekke det. De sagde ikke noget da jeg blev stoppet

Kommentar
Fra : krill

Dato : 22-02-06 15:36

Jeg gik ned til min lokale Forhandler og bad om en Typegodkendelse... og det fik jeg så.. så kan du bare vise den til Svinene næste gang :)