/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
tillutning af Bluetooth tastatur
Fra : bibsamie
Vist : 266 gange
500 point
Dato : 11-09-15 19:38

Hej jeg har købt et Sandstrøm Bluetooth tastatur, men hvordan finder min PC dette jeg kører Windows 10 min pc er en nyere Medion, min HTC M8 finder det straks ligeså min Ipad men ikke PCen hvad gør jeg for at tilslutte dette tastatur min mus kører Bluetooth

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 11-09-15 21:21
Kommentar
Fra : bja2

Dato : 11-09-15 22:23

FINDES DER IKKE EN TASTE HVOR DU KAN TÆNDE FOR DEN? enten øverst th på tasteturet eller ude i venstre side. Evt, ved siden af wiFi knappen.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 12-09-15 02:36

Første betingelse er at din "såkaldte PC" ovehovedet har bluetooth. Det er di færreste computere som i dag bliver leveret med indbygget bluetooth.
du kan mange steder for små penge købe en bluetooth enhed med usb tilslutning. Husk også at installere den medfølgende driver, og at den skal være til win 10. Det sidste er nok udfordringen.

Et rigtigt tastatur med usb er dog nok bedre end det du har købt. De fås også trådløse.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 12-09-15 18:45

Hej kærere svarer jeg har bestilt en Bluetooth dongle da der højst sandsynligt ikke er indbygget Bluetooth i min Pcer, vender tilbage i løbet af næste uge, der er tre dage levering. mvh Per

Annuller spørgsmålet
Fra : bibsamie

Dato : 14-09-15 19:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Min PC har ikke indbygget Bluetooth derfor måtte jeg købe en separat dongle, takker for jeres forsøg på at hjælpe mig mvh Per